فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مادردختری

27 دی

1393/10/27 10:53
نویسنده : مهدیه
910 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی 27 دی ماه میاد، بخوام یا نخوام، خوشحال و سرحالم. حتی اگر به این فکر کنم که این تولد ها داره کم کم من رو پیر می کنه و دستم از خوشی های زندگی کوتاه میشه، بازم یه حس زیبایی تو وجودم هست که نسبت به روز تولدم، یه احساس زیبا و دوست داشتنی رو درونم زنده می کنه و بهم انرژی و امید می ده!

دیروز خواهرم پرسید چه حسی داری که فردا تولدته؟ گفتم ناراحتم که 27 سالگیم داره تموم میشه!!!

اما امروز صبح ، سرحالم و امیدوارم یه سال پر از نشاط رو شروع کنم!

سال اخیر حقیقتا سال خوبی بود. دیشب وقتی سری به شبکه ی وایبری موبایلم زد، دیدم خیلی از دوستای گلم، تولدم رو تبریک گفتن! احساس خیلی شیرینی بود! پر از انگیزه و انرژی مثبت!

گرچه خیلی وقته اینجا کمتر می نویسم و متاسفانه حتی زمانی برای تایید کردن کامنت های دوستای گلم ندارم، اما خبر خییییییلی هاشون (تقریبا بیشتر دوستای وبلاگی) رو از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی می گیرم! شاید همون ارتباط باعث شده تا تنبلی کنم و کمتر به وبلاگم رسدگی کنم.

همین امروز وقتی بعد از یک هفته اومدم اینجا، دیدم نی نی وبلاگ تو هفته ای که گذشت ، یه بازدید 650 تایی رو برام ثبت کرده بود!! خیلی برام جالب بود! گرچه فکر می کردم دوستای قدیمیم کمتر بهم سر میزنن، ولی با دیدن این رقم دوباره امیدوار شدم دوستای گلم من و دخترم رو از یاد نبردن و گه گاهی بهمون سر می زنن!

دیروز دخترم رو بردیم آتلیه تا عکسای دوسالگیش رو با یک ماه و نیم تاخیر بگیره! گرچه اصصصلا همکاری نکرد و حتی یه خنده ی کوچولو هم تحویل مون نداد و تنها همکاریش در زمینه ی تعویض لباسش بود، ولی به هنرمندیه عکاسش اعتماد دارم و می دونم عکسای خوبی بعنوان یادگاری از دخترمون ثبت کرده!

پست بعدی چند تایی از عکس های دخترم و کارهای جدیدش رو می ذارم

 

پسندها (5)

نظرات (7)

کوثر
27 دی 93 13:37
سلام تیریک... امیدوارم سال ها در کنار گل دختر، تولدهایی را جشن بگیری که هیچ وقت خاطرات خوبش، از یادت نرود می بوسمت مهدیه جانم
مهدیه
پاسخ
مامان و بابایی دخمل بلا
27 دی 93 18:47
مهدیه جان تولدت مبارککککککککککک ... امیدوارم که 28 سالگیت هم پر باشه از اتفاقات خوب و قشنگ و زیبا و دوست داشتنی برات عزیزم ... باز هم تولدت رو تبریک میگم دوست گلم .... خوشششششششششش باشی و خوشبخت و سالم و سلامت کنار عزیزانت زندگی کنی و بارها و بارها تولدت رو جشنننننننننننننننن بگیریییییییییییییییییی عزیزم ....
مهدیه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
نیلوفر /مامانه روژینا
28 دی 93 1:28
مهدیه عزیزم تولدت مبارک. امیدوارم که همیشه سلامت باشی در کنار خانوادت و لبت همیشه خندون باشه .
مهدیه
پاسخ
سلام نیلوفر جونم ممنون از محبتت
مریم مامان دونه برفی
28 دی 93 9:14
سلام عزیزم تولدت مبارک
مهدیه
پاسخ
مامان روژینا
30 دی 93 11:52
تولدت بازم مبارک مهدیه جونایشالا سالهای سال همینطور با نشاط و سرزنده در کنار همسری و جوجه کوچولو خوشبخت زندگی کنی
مهدیه
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت نازنینم
نسيم
11 بهمن 93 11:24
تولدتون مبارك اما يادتون باشه كه اين وبلاگ هميشگي هستش ولي وايبر نه زود گذره
مهدیه
پاسخ
بله دقیقا موافقم وبلاگ دایمیه ولی متاسفانه فضای شبکه های اجتماعی موبایل همیشگی نیست از طرفی بخاطر اسراییلی بودنش، مدتیه وایبر رو پاک کردم هم وقتم آزادتر شده هم فکرم
لیلی
18 بهمن 93 21:03
همین که در تعویض لباس همکاری کرد خودش غنیمته. واقعا همین رو هم لطف کرده
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد