فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مادردختری

پروژه ی پوشک گیری 4

1394/1/16 0:03
نویسنده : مهدیه
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته از خداحافظی با پوشک گذشته و هنوز نمی دونم مسیرمون.رو با موفقیت پشت سر گذاشتیم یا بی نتیجه بوده.

خونسردی بی اندازه ی دخترک مون، باعث شده عملکردش فراز و نشیب داشته باشه

بعد از گذشت هفت روز. که هر ساعت برای دستشویی بردنش اقدام.میکردیم، هنوز هم خودش خبردارمون.نمیکنه.و.مجبورم هر ساعت ببرمش دستشویی! گاهی بلافاصله میاد و. گاهی به خواهش و اجبار می برمش.

ششمین روز رو با موفقیت کامل پشت سر گذاشت ولی امروز دوبار   غافلگیر مون کرد.

مادرم به تذکر و.تهدید! مجابم  کرده تا در برابر اشتباهاتش سکوت کنم و عکس العمل بدی نشون ندم.

با این حال من از دختر دوسال و چهارماهه ام انتظار بیشتری دارم.

دلم میخواد بعد از یک هفته خودش خبردارم.کنه و دست و دلم رو نلرزونه.

نمی دونم پیشرفت داشتیم یا نه

کاش دوستانی که این مرحله رو.پشت سر گذاشتن بیان و راهنماییم کنن!

پسندها (3)

نظرات (5)

mahtab
16 فروردین 94 0:13
هنوز زوده تا ده روز صبر کن به فراز و فرودا کار نداشته باش محکم پيش برو عصبي هم نشو گرچه سخته پست باي باي پوشک به تفصيل منو بخون اگه خواستي باران رو يادته.؟دقيقا هم.سن دخترته...هنوز پوشک ميشه....متاسفانه پدر و مادرش دارن جدا ميشن...اينو گفتم که بدوني بعضي سختيها در لفافه اي از نعمت نصيبمون ميشن...اين نعمت از اين دختر دوره فعلا....نعمت رهايي از پوشک...و مهمتر از اون ....پدر و مادر در کنار هم
مهدیه
پاسخ
تذکر بسیار به جا و به موقعی بود... ابن.روزها واقعا فکر میکردم دارم عذاب میکشم اصلا با این دید بهش نگاه نکرده بودم که میتونه نعمتی باشه برای من و دخترم باز هم دعامون کن تا سربلند این مرحله رو.هم پشت سر بذاریم. هشت روزمون شده و تو روز نهم هستیم!!
mahtab
16 فروردین 94 0:15
http://mynicechild.niniweblog.com/post610.php باي باي پوشک
آشنا
17 فروردین 94 15:06
پسر منم که الان دو سال و نیمه شده اصلن درکی از این خبردادن های پیش از عمل نداره. فک کنم زود ازش انتظار داری. موفق باشی.
مهدیه
پاسخ
گاهی فکر میکنم دیر شروع کردم...ولی مطمئنم زود نبوده بچه ها بعد از دوسال کاملا آماده اند برای از پوشک گرفتن
mahtab
17 فروردین 94 15:40
سلام در چه حالین؟ گرچه نباید عجله کرد در براورد وضعیت نور امید یک هویی ظاهر میشه
مهدیه
پاسخ
به امید همون یه هویی، داریم ادامه میدیم!!
مامانی ساره
18 فروردین 94 21:33
من که هنوز به این مرحله نرسیدم آخه هنوز فکر کنم زوده ولی چند ماه دیگه باید شروع کنم خیلی کار سختیه باید حسابی صبوری به خرج بدیم
مهدیه
پاسخ
یه سری پیشنهاداتی دارم که به همراه تجربیاتم از این دوره، تو یه پست کامل میذارم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد