فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

مادردختری

دوباره کربلا...اینبار هم بدون من!

1393/9/15 12:12
نویسنده : مهدیه
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگر خدا بخواد فردا همسری عازم سفر کربلاست!

به همراه جمعی از دوستانش... که میشن یه اتوبوس!!!خندونک

و باز هم مثل همیشه با دلایل خودش اجازه نداد تو این سفر همراهش باشم!گریه

از اربعین گذشته، انتظار این سفر رو میکشید. میگفت" هرکس پارسال رفته، امسال هم میره! یعنی نمی تونه نره!!"

با توجه به اخباری که از شرایط ازدحام زایرین در مرزها می رسه، خیلی نگران هستم و با این حال مثل همیشه می سپارم شون به خدا! تا سلام و دعای من  رو برسونه به هوایی که چندی پیش درش تنفس کردیم! و دعاهامون مستجاب شد! و به برکتش امیدداریم تا بار دیگه، توفیق تنفس در اون فضا، نصیب مون بشه!

دلم رو همراه همسرم عازم این سفر می کنم... اما جسمم این جاست!

تا مراقب دخترکم باشم...و هرروز مقابل صفحه ی تلویزیون، همراه کاروان پیاده ی کربلا، اشک بریزم!

 

پ.ن !:

عزیزی می دید شب های محرم گریه می کنم ...میگفت قدر اشک هات رو بدون! گفتم چرا؟ گفتن من چند سالی هست که اشکی ندارم تا در مصیبت عزیزانم گریه کنم...و دلم میشکنه و تباکی میکنم!

خدایا

اگر روزی مون کمه...شکر

بیماری می دی تا به بهانه اش گناهامون رو ببخشی...شکر

فقط... اشکم رو خشک نکن!

 

پ.ن. 2:

دیشب با همسری و خانواده شون رفتیم سینما. فیلم شیار 143

فکر میکنم اولین باری بود که تو سینما گریه می کردم!

 

پسندها (3)

نظرات (10)

مریم مامان دونه برفی
15 آذر 93 12:51
انشاءا... به سلامتی به همسری بگین نائب الزیاره ما هم باشن. تربت یادشون نره
مهدیه
پاسخ
ایشالا چشم تو اون شلوغی....اگر بشه!!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 آذر 93 13:44
سلام خوش به سعادتشون مهديه جون اگر ممكنه از طرف من يك التماس دعاي ويژه به همسر گرامي بگو الهي به زودي 3 نفري مشرف بشين واي مهديه منم دلم مي خواد شير 143 رو ببينم ولي آيا با وجود محمدمهدي ممكنه داداشم خيلي تعريف مي كنه مي گفت بعد از اتمام فيلم تا 10 دقيقه همه تو سينما گريه مي كردن
مهدیه
پاسخ
درسته سکانس های آخر فیلم به شدت تاثیرگزاره! اگر بتونی محمدمهدی رو برای چند ساعت به مادرت بسپاری، میتونی بری!
مامانی فاطمه
15 آذر 93 15:22
سفرش یسخطر ایشااله اشکال نداره بچه هامون بزرگ میشن باهم میریم
مهدیه
پاسخ
ایشالا
mahtab
15 آذر 93 16:00
سلام به سلامتی ان شاالله خدا به همراهشون منم خیلی دوست داشتم برم که سعادت نداشتم ماهم دوست داریم بریم این فیلم رو ببینیم ان شاالله در زندگیتون هیچ غمی نباشه به جز غم مصایب ائمه و به زودی زیارت قسمتتون بشه
مهدیه
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
15 آذر 93 16:42
سلام مهدیه جان عزیزم , مامانی مهربون فاطمه سادات نازم خوش به سعادتشون و التماس دعا ... انشاالله به زودی زود این سفر بینظیر و بی همتا نصیب شما هم بشه ... دوست منم امروز راهی کربلا شد , کلی براش خوشحال بودم و برای خودم که بینصیب هستم ناراحت ... واقعا خدا این اشکها رو از محبین اهل بیت نگیره ... من این فیلم رو ندیدم ولی خیلی دوست دارم ببینم ... فکر کنم فیلم خوبیه که این همه فروش داشته توی این مدت و جایزه هم کسب کرده ... انشاالله قسمت بشه منم برم ببینم ...
مهدیه
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت! بله گلم سعی کن تو اولین فرصت این کار زیبا رو ببینی
زهره
16 آذر 93 6:48
عزيزم ايشالله سال ديگه قسمتت بشه و خانوادگي مشرف بشين پست دوسالگي آرتين رو كامل بخون
مهدیه
پاسخ
بازم تبریک میگم عزیزم
ننه علي
16 آذر 93 23:43
زیارت دلتون قبول اشکهاتون در مصیبت ارباب روان آن شااللله
مهدیه
پاسخ
ان شا الله
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 آذر 93 14:33
انشاالله سفر سید و همه ی مسافران راه اسلام بی خطر میدونم همه التماس دعا دارن و تو اون شرایط سخت شاید نشه همه رو به یاد اورد ولی با این حال ما هم التماس دعا داریم شدید ,حال این روزها هم زیاد خوش نیست دخترمون رو ببوس
مهدیه
پاسخ
نمی دونم چرا حال و هوای پاییز برای بیشترمون دلگیر شده!! با این حال به همسر جان سپردم برای دوستان وبلاگی هم دعای ویژه کنن!
الهه مامان سلما
18 آذر 93 23:53
خوش ب سعادتشون انشالا دوباره قسمتتون بشه هرسال..
مهدیه
پاسخ
ان شاالله
مامان فاطمه
22 آذر 93 14:09
سلام مهدیه جان خوبی؟فاطمه سادات عزیزم چطوره؟ببخش که نتونستم واسه تبریک تولدش بیاماصلا حس و حال نت و ندارم حوصله آپ کردنم ندارم نمی دونم چرا!!!جای همسری خالی نباشه ایشالله به سلامتی برگردن و قسمت شما بشه...ببوس فاطمه سادات نازنینم رو
مهدیه
پاسخ
سلام دوست خوبم متاسفانه منم حال و حوصله ی کافی برای سرکشی به وبلاگ خودم و وبلاگ دوستان رو ندارم درکت میکنم!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد