فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

مادردختری

چندتا پیشنهاد

1392/11/29 9:28
نویسنده : مهدیه
394 بازدید
اشتراک گذاری

1: این به توصیه ی یکی از دوستان!

2: چند وقتی بود تصمیم داشتم به دوستان وبلاگی که بچه های هم سن و سال داریم یه پیشنهادی بدم. از اونجایی که ما مامانا بچه هامون تقریبا هم سن و سال هستن، بیاین یه سری کارهای مشترک که رو دوشمون هست رو باهم انجام بدیم که هم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم و هم راهکارها رو مرور می کنیم. مطمئنا نتایج بهتری به همراه داره.

مثلا همین بحث از پوشک گرفتن بچه ها! با هم قرار بذاریم که تا اواخر بهار اطلاعات مربوط بهشون رو جمع آوری کنیم و تاریخی هم مشخص کنیم که از اون ایام پروژه ی از پوشک گرفتن بچه ها رو شروع کنیم.

مثلا (مثلنا!) تو هفته ی آخر خرداد ماه شروع بکار می کنیم. می تونیم زمانش رو با هم هماهنگ کنیم تا همه موافق باشن!

البته از اونجایی که در صورت استقبال از این طرح نهایتا 4 یا 5 نفر از برنامه تابعیت می کنن کار مشکلی هم نخواهد بود!

هر روزمیایم و تجربه ها یا نکته هایی که به ذهنمون می رسه و در میان پروژه باهاشون مواجه شدیم و به درد دیگران می خوره رو با هم مرور می کنیم! این شرایط برای امثال منی که با وحشت به چنین کار هایی نگاه میکنم خیلی مفید خواهد بود!

تو مسائلی مثل از شیرگیری هم کاربرد داره! چون فرض کنید اونهایی که جلوتر هستن تجربه شون رو برای هم می نویسن و بعدی ها هم می تونن تو ماه های بعدی که زمان از شیر کرفتن بچه شون میرسه از اون تجربیات استفاده کنن!

خوشحال میشم نظرتون رو بدونم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شاپرک - مامان رها
29 بهمن 92 12:09
پیشنهاد خوبیه!!! وای به این زودی بچه ها رو از پوشک بگیریم نه نه نه اصلا نمیتونم اینکارو بکنم تا زمانی که خودش کاملا حرف نزده این کارو نمیتونم من خیلی وسواسم
مهدیه
پاسخ
اتفاقا من به پیشنهاد مادرشوهرم قصد دارم اواخر بهار بچه رو از پوشک بگیرم. خب هرزمانی بخوای بگیری وسواسی هستی دیگه!
مامان شروین و آذین عزیز
29 بهمن 92 13:55
سلام مهدیه جان به نظر من که ایده ی خوب و جالبیه اتفاقا منم قصد دارم تا اواخر اردیبهشت ماه آینده این پروژه مهم رو راه اندازی کنم امیدوارم هممون تو این امر خطیر موفق باشیم
مهدیه
پاسخ
خب پس شما بعنوان اولین نفر به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادین!! ایشالا
مامانی
29 بهمن 92 19:49
سلام خیلی هم عالی اما من که نی نی ندارم چی؟؟
مهدیه
پاسخ
شما در آینده از راهکارهای ما استفاده کن! تو این جورکارها تجربه خیلی کمکت می کنه!
مامانی
29 بهمن 92 19:54
سلام بانو میشه خواهش کنم به وبلاگ منم سری بزنید؟؟ منتظرتونم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
29 بهمن 92 23:49
من هم لايك ميكنم ولي مهديه من شنيدم ميگن زود نبايد اين كار و انجام داد چون در اينده تاثير منفي رو مثانه داره . . . خرداد يكم زود نيست ايا؟؟ كسايي كه تجربه دارن بيان و بگن
مهدیه
پاسخ
میگن بهترین زمان تو هوای گرمه! فکر کن سال بعد که هوا گرم بشه بچه هامون 2 سال و نیمه هستن.. دیر نیست؟ ولی با این حال من شروع میکنم و ببینم اگه بهش فشار عصبی اومد ادامه نمی دم می ذارم واسه سال بعد!
مامانی
30 بهمن 92 14:26
بله راهکار هاتون عالیه سپاس
مامان سید
1 اسفند 92 0:37
خب شما بنویسید من هم ذخیره می کنم و هروقت لازمم شد استفاده میکنم.... به این میگن حسن سوءاستفاده!!!
مهدیه
پاسخ
نه عزیزم به این میگن دوراندیشی!
مامان فاطمه
2 اسفند 92 16:58
گلم پیشنهادت عالیه فقط یکم زود نیست ؟من که اصلا آمادگیشو ندارم ولی فکر خوبیه که با هم شروع کنیم از هم مشاوره بگیریم موافقم. حالا تا اون موقع خدا بزرگه... البته بستگی به حرف زدنشون هم داره که چقدر بتونن حرف بزنن و چقدر حالیشون بشه.ایشالله موفق باشی عزیزم
مهدیه
پاسخ
آخه مادرشوهرم میگه من بچه هام رو زیر یک سال از پوشک گرفتم... پس حتما میشه دیگه! حالاببینیم خدا چی می خواد!
مامانی ساره
3 اسفند 92 11:57
خیلی پیشنهاد جالبیه اما دختر من تا هفته ی آخر خرداد فقط 10 ماهشه، نمیشه به این زودی!!!!
مهدیه
پاسخ
شما از تجربیات ما استفاده کن!
مامانی ساره
3 اسفند 92 11:58
یادم رفت آدرسمو بذارمخودت ویرایشش کن لطفا
مهدیه
پاسخ
الناز مامان آوا
3 اسفند 92 12:51
موافقم عاليه.
مهدیه
پاسخ
ای ول
زهره(مامان فاطمه)
3 اسفند 92 14:49
بااین حساب من جز اونایی هم که جلوتر هستم پس راهنماییتون میکنم البته خودم هنوز دخملی رو از پوشک نگرفتماااااااااااااااااا
مهدیه
پاسخ
پس هم راهنمایی مون کن و هم دست بکار شو!
مرمر مامان محیا
3 اسفند 92 23:07
دابل لاییییییییییکککککککککک من فعلا تو مرحله یاد دادن خابیدن به تنهایی هستم.برنامه م هم اینه ک اول از شیر بگیرمش بعد از پوشک. ولی پایه هستم.
مهدیه
پاسخ
چرا؟؟؟ نکنه همه تون تو فیض بوووووووق هم هستین که این طور موافقت تون رو اعلام می کنین؟
میم مثه محیا
4 اسفند 92 7:04
موافقم عزیزم منم قصد دارم قبل از گرم شدن هوا محیامو از پوشک بگیرم منو از زمان پروژه!! باخبر کن
مهدیه
پاسخ
عزیزم اگه بخوام شروع کنم، زمان استارتش رو اینجا ثبت می کنم!
مرمر مامان محیا
4 اسفند 92 22:58
نگرفتم منظورتو
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد