فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادردختری

سفر کربلا

1393/1/20 10:01
نویسنده : مهدیه
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به لطف خدا اگه قسمت باشه هفته ی آینده عازم سفر به کربلای اباعبدالله هستیم.

البته تا وسطای عید هنوز تصمیم داشتیم سفر رو به خرداد ماه موکول کنیم اما از اونجایی که شنیدم هوای خرداد برای سفر با بچه اصلا مناسب نیست و از طرفی اون ایام،  هم زمان میشه بهاجام جهانی و قطعا برای همسری دغدغه ایجاد می کنه! تصمیم بر این شد که آخر فروردین بریم سفر.

تو کمتر از دو روز همه ی کارها رو انجام دادیم و پدرشوهرم مدارک رو بردن قم. چون کاروانمون از قمه و عموی همسری مدیریتش رو عهده دارن!

توصیف اشتیاقم برای سپری شدن این روزهای آخرِ انتظار در قالب کلمات نمی گنجه! 

یادمه 5 سال پیش زیر گنبد اباعبدالله ، روز آخر سفرمون دستامو آوردم بالا و گفتم "ولا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم!" این روزها این خاطره رو بارها و بارها برای خودم مرور می کنم!!!

از امام حسین (ع) خواستم تا پایان سفر، دغدغه ای جز زیارت دلچسب حرم اهل بیت تو وجودم قرار نگیره. انشاالله سفر با فاطمه سادات بدون کمک برام سخت نباشه و این روزها به بهترین شکل ممکن سپری بشه!!!

به رسم سفرهای زیارتی گذشته لیستی تهیه می کنم از دوستان و ملتمسین دعا تا نام و یا حوائج شون رو در حرم مطهر ائمه ذکر کنم!

تاریخ سفرمون هم احتمالا 27 فروردین، چهارشنبه ی آینده است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

اقا زاده
20 فروردین 93 11:35
خوش به سعادتتون التماس2 دعا
مهدیه
پاسخ
شاپرک - مامان رها
20 فروردین 93 11:55
به به بسلامتی خیلی التماس دعا بعنوان تجربه سفر با بچه کوچولو بهتره همراهت شربت استامینوفن و سرماخوردگی ببری مخصوصا جاهای گرمسیر امکان سرماخوردگی بچه ها به شدت زیاد هست امیدوارم بهتون خوش بگذره و مرا هم توی اون لیستتون بنویسی و دعامون کنی
مهدیه
پاسخ
ممنون از راهنماییت ولی دعا می کنم چنین اتفاقی نیفته!! چشم همراهم می برم! شما هم دعا کن در صحت و سلامت بریم و بر گردیم! چشم اسمتون رو می نویسم!
mahtab
20 فروردین 93 12:05
سلام از این دو تا پست مشکوک اخیر روزشمار گونه ات حدس زده بودم خوشا به سعادتتون ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین
مهدیه
پاسخ
انشاالله
مرمر مامان محیا
20 فروردین 93 14:18
ما ک دیگه از دو هفته پیش التماس دعاهامونو فرستادیم واست! یادمون کنیااااا
مهدیه
پاسخ
چشم نازنینم شما رو تو خونه هم فراموش نمی کنم چه برسه به اونجا!!
الهه مامان سلما
20 فروردین 93 15:05
خوش ب سعادتت مهدیه جون. خوش ب سعادت فاطمه سادات. انشاالله سفری پربار ، همراه با سلامتی داشته باشین ب فاطمه سادات ، با اون قلب مهربونش، بگو برای همه ی نی نی ها بخصوص سلمای من خیلی دعا کنه.
مهدیه
پاسخ
خواهش میکنم. ایشالا که لایق باشیم! بوس
مامانی
20 فروردین 93 15:26
خوشا بسعادتتون بانو ویژه التماس دعا خصوصی
مهدیه
پاسخ
به روی چشم عزیزم
مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 93 19:06
ايشالا به سلامتي برين و برگردينخصوصي داري عزيزم
مهدیه
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم بوس
سمیرا
20 فروردین 93 19:21
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای کربلااللهم ارزقنا خیلی محتاج به دعام خیلی برام دعاکن,دعاکن مشکلاتم حل بشه...إن شاءالله آقا کمکت میکنه واذیت نمیشی وإن شاءالله زیارت بامعرفت داشته باشی...ازآقا برای منم فاطمه سادات وسیدوسیده های زیاد بخواه...خیلی التماس دعا...
مهدیه
پاسخ
ان شاالله خدا برای همه خیر بخواد چشم گلم دعا می کنم!
مامان فاطمه
20 فروردین 93 21:42
سلام وای که چقدر دلم هوای بین الحرمین و کرده.مخصوصا حالا که تعدادی از دوستامون رفتن و برگشتن حسابی هوایی شدم.التماس دعا عزیزم. اسم حقیر رو هم تو لیست نوکرای ارباب بنویس و سلام ما رو هم به آقامون برسون. انشاالله سفر بی خطر
مهدیه
پاسخ
چشم عزیزم اگه لایق باشم و برم خدمتشون حتما اسم تون رو تو حرم می برم!
معصوم/مامان جان جان فاطمه
21 فروردین 93 0:23
مهدیه جونم خوش به سعادتت,نمیدونم چرا گریم گرفت.... من و خونوادم رو هم فراموش نکن,مخصوصا به فاطمه سادات بگو برای دختر عموش خیلی دعا کنه.... در ضمن تو سفری که مهمون امام حسین باشی بچه هم که باشی عاقل میشی
مهدیه
پاسخ
الهی قربون اون دل نازکت برم من! حتما هم همینطوره!
صهبا
21 فروردین 93 23:16
سلام خانومی . خوش به سعادتتون . ان شالله که به سلامتی برید و زیارت با معرفتی داشته باشید. کار خوبی کردید زودتر از فصل گرما رفتید . ما نیمه خرداد اونجا بودیم با بچه کوچک . رسما کباب می شدیم از شدت گرما . خییییییلی زیاد ملتمس دعاییم مخصوصا حرم ارباب و زیر قبه مبارکشان. دعا کنید همه عاشقان زیارت راهی شوند . هوای دل تنگ ما را هم داشته باشید.
مهدیه
پاسخ
اگه لایق باشیم انشاالله!
مامان بشرا
22 فروردین 93 15:01
عزیزم ان شالله به سلامت برید و دست پر برگردین ما رو هم یاد کنید بشرامم یاد کنید
مهدیه
پاسخ
انشاالله! شما هم برامون دعا کنین
مامان محمدپارسا
22 فروردین 93 15:56
سلام مهدیه جون.خوشا به سعادتت عزیزم.التماس دعا دارم.توروخدا واسمون دعا کن. خصوصی داری عزیزم
مهدیه
پاسخ
چشم زهرا جون همینی که گفتی رو اونجا میگم و اگه شد یه چیزی هم میگیرم و براش میارم. ایشالا که حل بشه!
مرضيه (مامان محمد مهدي)
23 فروردین 93 9:15
سلام مهديه جون خوش به سعادتتون انشاالله زيارت با معرفت داشته باشيد و ما رو از دعاي خيرتون بي نصيب نكنيد، اگه يادت بود براي سلامتي مامانم زير قبه حرم اباعبدالله (ع) دعا كن
مهدیه
پاسخ
عزیزم می نویسم که فراموش نکنم و شرمنده ی دوستان نشم!
زهره(مامان فاطمه)
23 فروردین 93 10:17
آخ خوشبحالت عزیزم سعادت باهات یاری کرد فقط اونجا اسم دخترم که هم اسم دخترتو رو بیار بگوتنش سالم باشه همیشه خیلی خیلی خیلی التماس دعا میدونی که خیلی از نیازهارو نمیشه به زبون آورد تو فقط دعا کن خواهر عزیزم
مهدیه
پاسخ
چشم عزیزم البته که همین طوره و اونا آگاه ترن!
مامان نازنينها
23 فروردین 93 12:51
خوش به سعادتتون و خيلي التماس دعا ٠
راحله
23 فروردین 93 19:33
عزیززززز دلم خوش به سعادتتونبه سلامتی انشالله التماس دعا
مهدیه
پاسخ
خواهش میکنم نازنینم دعا کن لایق باشیم اون نظرت رو هم تایید نمی کنم. ولی به روی چشم. حتما میگم!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 فروردین 93 19:59
التماس دعا خصوصی
مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
23 فروردین 93 21:56
التماس دعا.انشاالله به سلامتی برید و برگردید...خصوصی
مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم
نیلوفر/ مامانه روژینا
24 فروردین 93 2:00
ای جانم عزیزم.خوش به سعادتتون. میدونم که خیلی منتظر همچنین سفری بودی امیدوارم که بسلامتی برین و برگردین و انشالله هم که فاطمه سادات اذیت نمیکنه و از سفرتون نهایت لذت رو میبرید. خیلی مراقب خودت و گل دخملی باش مهدیه جونم. مارو هم فراموش نکن و برای ماهم /روژینا و همسری و مامانمو ومنم/ دعا کن.
مهدیه
پاسخ
آره عزیزم خیلی وقت بود انتظارشو می کشیدم دعا کن بدون دغدغه بریم و برگردیم
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 15:24
عزیزم خوش به سعادتتون مارو هم دعا کنید
مهدیه
پاسخ
چشم عزیزم بوس
محبوبه
24 فروردین 93 15:33
چه خوب موقعي به وبلاگت اومدم.خدارو شكر كه هنوز وقت دارم كه بگم التماس دعا ما هم قبل از عيد قصد داشتيم بريم،ولي راستش هرجوري حساب كردم برام سخت بود با اميرمهدي،راستش بيشترش هم به اين دليل بود كه مادر شوهرم هم گفت باهاتون ميام و البته اخلاقمون دقيقا ١٨٠ درجه است با هم،جوري كه ببينه غذا بهش بدم،ميگه خفه اش كردي و اگه غذا ندم،ميگه از گرسنگي كشتيش!!!متاسفانه انگار من لايق نبودم وگرنه خدا جورش ميكرد اما بازم التماس دعا دعا كن عاقبت بخير باشيم خدانگهدارتون
مهدیه
پاسخ
آخی درکت میکنم حالا برعکس من خیلی تلاش کردم مادرشوهرم رو هم با خودم همسفر کنم ولی انگار نمیشد که بیان. کلی گریه کردیم جفتمون. ولی ایشالا تو یه فرصت مناسب ثبت نام کنین و زمانی خبر بدین که نزدیک رفتن تون باشه.
ننه علي
24 فروردین 93 16:57
اي صبا اي پيك دور افتادگان اشك ما را تا مزار او رسان...
مهدیه
پاسخ
فاطمه مامان زهرا
24 فروردین 93 22:37
به به ! خوش به سعادتتون ! كار بسيار خوبي كردين براي جابجايي تاريخ سفر ، ما خرداد ٩١ رفتيم كربلا ( دو نفر و نصفي بوديم اون موقع) داشتيم تبخييييير مي شديم از گرما ان شاءالله خدا به ما هم لياقت زيارت آقا رو بده . التماس دعا
مهدیه
پاسخ
درسته به ماهم گفتن اون زمان با بچه اصلا مناسب نیست ایشالا همین الانش برامون قابل استفاده باشه!
مرمر مامان محیا
25 فروردین 93 13:54
چمدونا رو بستی؟
مهدیه
پاسخ
در تلاشم. اگه این وروجک بذاره. ولی چون هنوز زمان رفتن مون مشخص نشده خیلی عجله ندارم
کوثر
25 فروردین 93 18:22
سلام مهدیه جونم... شرمنده تا حالا وقت نداشتم برای کسی همچین لیستی بنویسم بدم بهش... دست خودم که نمیرسه، زحمتش با شما... جدا از شوخی و اون لیست، همین که گوشه ذهنت، یادی هم از حقیر بکنی، ممنونت هستم... ان شاءالله به صحت و سلامت و عافیت بری و برگردی رفیق...
مهدیه
پاسخ
خواهشمیکنم عزیزم این چه حرفیه من فقط یه واسطه هستم . لیست رو هم تمام و کمال بدست آقا میرسونم.
الناز مامان آوا
25 فروردین 93 21:01
خوش به سعادت انشالله كه هم زيارتتون قبول بشه هم بهتون خوش بگذره انشالله دختري هم همكاري كنه و خانم باشه
مهدیه
پاسخ
ایشالا همین طوری باشه میگی
GRS4Th3Vcykn_9LmeEB6q9XlITu1aJU-yJLs-oTTD3E.
26 فروردین 93 0:34
انشاالله به سلامتی برگردین.التماس دعا
ژاله مامان آیدا
26 فروردین 93 13:20
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک سفر خوش بگذره
مهدیه
پاسخ
مرضيه (مامان محمد مهدي)
26 فروردین 93 15:36
سلام مهديه جون من اومدم يه بار ديگه التماس دعا بگم و برم سلام ما رو هم برسون
مهدیه
پاسخ
به روی چشم
mahtab
26 فروردین 93 15:51
سلام مهدیه جان شما بهم اسمس دادی چند روز پیش؟ شمارت پاک شده بود و شک داشتم میشه یک اسمس با اسمت برام بفرستی تا سیو کنم شمارتو؟! به سلامتی دیگه دارین راهی میشین؟ خدا پشت و پناهتون یادت نره دعا کنی برامون و برای تعجیل در امر فرج دعا کن قسمت ما هم بشه
مهدیه
پاسخ
سلام بله من بودم چشم حتما قبل رفتن برات پیام میدم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد