فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مادردختری

اولین کلاس آموزشی

1393/2/9 9:57
نویسنده : مهدیه
304 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دخترم در اولین جلسه ی کلاس پرورش خلاقیت خانه ی مادر و کودک اردی بهشت شرکت کردیم.قلب

فضای کوچیک اما جالب و شادی بود. هورا

به محض ورود، زهرا جون و محمد پاسای گلش رو دیدیم.

تو جلسه ی اول مامان ها و بچه ها بیشتر با هم و با مربی شون آشنا شدن و با حلقه های هوش بازی کردن و از وسایل های بازی مهد استفاده کردن و در آخر هم یه عصرونه ی کوچولو خوردن و بای بای بای بای

بعنوان اولین جلسه کار خاصی انجام ندادن و ما هم یه کم تو ادامه دادن کلاس ها تردید داشتیم .ولی تو صحبتی که با مربی شون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک ماه اول رو شرکت کنیم تا ببینیم سطح کلاسها تا چه اندازه است و بعدش تصمیم بگیریم ادامه بدیم یا نه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان باران
9 اردیبهشت 93 11:55
سلام وبلاگ قشنگي دارين ماشاله به فاطمه سادات عزيز.خيلي خوبه كه مي بريدش كارگاه كاش منم وقت كنم هرچند دختر من يه سال از دخترشما بزكتره.هميشه موفق و سلامت باشين.
مهدیه
پاسخ
ممنونم دوست جدید وممنون از دعای خوبتون
مامان علیرضا (mahtab)
9 اردیبهشت 93 16:04
به سلامتی ان شاء الله منم خیلی دوست دارم بریم از این جور جاها اما نزدیکمون نیست و زیاد هم دنبالش نبودم تا حالا
مهدیه
پاسخ
اتفاقا چندباری قصد داشتم بهت پیشنهاد بدم تا از این مراکز ببری علیرضا رو. مخصوصا جون به زبان انگلیسی هم تسلط داری خیلی خوبه که از حالا ببریش از این جور کلاس ها. تو تهران هم تنوعش زیاده و هم تعداش بالاست. بگرد نزدیک ترینش رو به خونه تون پیدا کن. این جایی هم که من فاطمه رو ثبت نام کردم از مون خیلی دوره.
زینب مامان نازنین زهرا
9 اردیبهشت 93 19:41
سلام خوبی مگه از این کلاسها تو رشت ه هست ؟ من تبلیغش و تو مجله شهرزاد برای تهران دیده بودم که از 6 ماه یبرن نوزادارو دوست داشتم زهرارو اگه خدا بخواد ببرم این کلاسش چطوره مهدیه کجاست ؟ هرینش چطوره ؟از چه سنی ؟
مهدیه
پاسخ
شعبه ی رشتش تازه افتتاح شده. از سن یک سال تا 6 سال دوره های آموزشی دارن. جاشم گلساره. اول بلوار گیلان.
ننه علی
9 اردیبهشت 93 23:56
سلام رسیدن به خیرکربلایی به ما از این سوغاتیا نمی دی?
مهدیه
پاسخ
سوغاتی؟؟ من فقط برای همگی دعا کردم... ایشالا همونش مورد قبول واقع بشه!
مرمر مامان محیا
10 اردیبهشت 93 0:08
اتفاقا تو نی نی سایت ک دیدم اومدم بهت بگم،ولی کربلا بودی ،چ خوب شد ک میبریش،ازشون می پرسی شیراز هم دارن یا نه?من ک خیلی. گشتم اما ندیدم!!!!
مهدیه
پاسخ
برات می پرسم
مامان علیرضا (mahtab)
10 اردیبهشت 93 7:01
ممنون که به فکرمونی به زبان ربطی داره مگه؟ زبان هم یاد میدن؟
مهدیه
پاسخ
دوره های مختلفی داره. پرورش خلاقیت. قصه گویی ، آموزش شنا و یادگیری زبان و ...
مامان محمد مهدي (مرضيه)
10 اردیبهشت 93 9:38
سلام مهديه جون خيلي خوبه، ببرش حتما براي روحيه هر دوتون خوبه
مهدیه
پاسخ
زهره(مامان فاطمه)
10 اردیبهشت 93 14:51
خیلی خوبه درود برشماراستی ببخشید دست خالی امدم زیارت قبولی.این گلها تقدیم شما
مهدیه
پاسخ
ممنونم زهره جونم شما خودت و دخترت گلید
مامان فاطمه
10 اردیبهشت 93 17:46
سلام چه خوب!حالا تو این کلاسا چیکار می کنن؟ منتظرتون هستیم ایشالله ان دفعه که اومدین قم هم دیگه رو ببینیم
مهدیه
پاسخ
تازه شروع شده یه مدت که رفتیم شرحی از کلاس ها و برنامه شون می نویسم
ماهک
11 اردیبهشت 93 1:05
احسنت بر تو مادر پیگیر و دلسوز خیلی خوبه که از الان به فکر این کلاس ها هستی مهدیه جان...امیدوارم موفق باشی عزیزم. مرسی که به وبم سر زدی و پیام گذاشتی... سعی میکنم حتما از تجربیاتت استفاده کنم... خوشحام باهات آشنا شدم عزیزم.... لینکت کردم که مدام بهتون سر بزنم
مهدیه
پاسخ
ممنونم نازنینم ایشالا همین روزا با خبر خوب تولد دخترت خوشحال مون می کنی
مهدیه
11 اردیبهشت 93 11:22
سلام مهدیه جون خدا دختر نازتو حفظ کنه خیلی ماهه ماشالاه اگه دوست داشتی به وب ما هم سر بزن خوشحال میشم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
مهدیه
پاسخ
چشم عزیزم سر فرصت حتما میام و می خونم بله که موافقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد