فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مادردختری

نظرات (11)

کلاس داستان نویسی پیشرفته
20 اردیبهشت 93 11:20
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
مامان بشرا
20 اردیبهشت 93 12:37
منم همون دیشب دیدم و کلی دلم به درد اومد چون تنها برنامه ای تو تلویزیون بود که همیشه برای دیدنش برنامه ریزی میکردم
مهدیه
پاسخ
خداکنه قطع نشه. همیشه این جور بی مهری ها به برنامه های پرمخاطب مذهبی وجود داره!
الهه مامان سلما
20 اردیبهشت 93 20:17
این همه بی ظرفیتی در مقابل حرف حق، خنده داره، اونم توی همچین ارگانی که مردم فکر میکنند، که توش آدمهای مذهبی و معتقد مشغولند... ب کجا میرویم...
مهدیه
پاسخ
یه وقت می بینی مثل اون برنامه ای که به بختیاری ها حرف زدن، چه جور عمل کردن. یه وقتی هم مثل این کارشون. یا از اونور بوم می افتن یا از اینطرفش! خوددرگیری دارن بخدا!!! فقط از این ناراحتم که همین حاج آقای ماندگاری با حرف هاش کلی از آدم های لاقید رو آورده تو راه ، اونوقت یه انتقاد ساده از صداوسیما باعث برکناریش و تعطیلی برنامه داره میشه!!!
مامانی دخمل بلا
20 اردیبهشت 93 21:48
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه سادات جونم زیارت قبول مامانی مهربون. متاسف شدم از شنیدن این خبر . واقعا اینکه انتقادپذیر نباشیم درد بزرگیه ولی درد بزرگتر اینه که با انتقاد ناپذیر بودنمون ضربه به ترویج دین و فرهنگ و مذهبمون بزنیم . عزیزم پست کارهای اردیبهشتی خیلی زیبا بود . از خوندنش کیفففففففف کردم .
مهدیه
پاسخ
کاملا درسته. اتفاقا من از زمانیکه فهمیدم تو برنامه ی عموپورنگ تبلیغ پودر کیک می کنن کلی عصبانی شدم. پذیرشش برام مشکل بود. نمی دونستم غیر قانونی هم هست. چه فایده وقتی به قوانین خودشون پایبند نیستن.
مامانی
21 اردیبهشت 93 12:45
دلم به حال دل رهبرم میسوزه با این مسئول های به ظاهر مسئول خدا عاقبتشون رو ختم به خیر کنه
مهدیه
پاسخ
مامان علیرضا (mahtab)
22 اردیبهشت 93 8:15
قرار شده زنگ بزنیم 162 و اعتراض کنیم شاید راهی پیش ببریم هرکی اینجا رو میخونه زنگ بزنه خدا رو چه دیدید شاید بشه که قطع نشه
مهدیه
پاسخ
ما شهرستانی ها به چه شماره ای زنگ بزنیم؟؟
معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 اردیبهشت 93 13:43
پس چرا هنوز داره پخش میشه?شاید فقط تهیه کنندش رو عوض کردن.... در کل همه چی گل و بلبلی و سر خودی شده
مهدیه
پاسخ
دعا کن متوقف نشه.
مامان
22 اردیبهشت 93 19:26
خیلی ناراحت شدم... واقعا آخر و عاقبتمون چی میشه..... وقتی اینها راس مملکتن و الگووووو.... از بقیه چه انتظار نقد پذیری؟ امیدوارم قطع نشه.....
مهدیه
پاسخ
متاسفانه و درکمال ناباوری دیروز خداحافظی کردن. نظر مردم هم برای مسئولین شبکه 3 ذره ای ارزش و اعتبار نداشته و با این موج مخالفت های مردمی اونا کار خودشون رو کردن...
مامان محمدپارسا
23 اردیبهشت 93 22:21
سلام.چرا جلسه پیش غیبت کردین؟جاتون خالی بود. 5شنبه بیاین کارتون دارم.
مهدیه
پاسخ
دو شنبه تنبلی کردم و خوابم برد نیومدم. ایشالا بتونم 5 شنبه میام. راستش این روزا روزه می گیرم سختمه دم غروب برم بیرون. ولی سعی میکنم روز استراحت کنم و غروب بیایم کلاس
مامان فاطمه
24 اردیبهشت 93 17:03
سلام خوبین؟راستش منم خیلی تعجب می کردم از اینکه تو برنامه عموپورنگ این همه تبلیغ تک ماکارون رو می کردن آخه دیگه چرا بچه ها رو وارد این بحث ها می کنن؟؟؟ حالا یکی هم که پیدا میشه که انتقادی می کنه اینجوری باهاش برخورد میشه! چی بگیم والا اینم از دولت تدبیر و امید!!!!!!! با این تدبیراشون دل رهبرمون رو خون می کنن
مهدیه
پاسخ
عجیب تر از اون موضعیه که یکسری از آدم های صاحب نظر میگیرن. برادر شوهرم تو صدا و سیما فعالیت می کنه و دیروز می گفت من حق رو به مسئولین سیما میدم. برنامه ایه که چندین ساله با این تهیه کننده رو آنتنه و حالا اگه تهیه کننده اش تغییر کنه مگه چی میشه. یا اگه مجریش عوض بشه... باید تهیه کنندگان این برنامه ظرفیت بیشتری داشته باشن. با همین حرفا نظر خانواده ی همسرم رو تغییر داد. من دهنم وا مونده بود. هرچی اصل قضیه رو توضیح می دادم نمی پذیرفتن. تو صدا و سیما مغز اینا رو به نفع خودشون شستشو دادن والا!!!
زندگی از آ...تا...ی
25 اردیبهشت 93 19:49
دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دنبل داستان های کوتاه قشنگ برای تعریف کردن برای کوچولوتون می گردید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی هستید؟ دوست دارید ماسک های زیبایی رو د رمنزل تهیه کنید؟ ا زدیدن تصاویر و کاریکاتورهای جالب لذت می برید؟ به دنبال نسخه درمان های خانگی هستید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا..ی رو لینک کنید تا هر روزه از مطالب جالب و مفیدش لذت ببرید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد