فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

مادردختری

:-D

1393/6/8 13:42
نویسنده : مهدیه
914 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون: فا                فاطمه سادات: فا

بابا جون : تِ               فاطمه سادات: تِ

بابا جون : مِ                فاطمه سادات: مِ

بابا جون : فاطمه        فاطمه سادات: آمِمه !!!!!!!!!!!

 

************

 

بابا جون: گُ                فاطمه سادات: گُ

بابا جون: لا                 فاطمه سادات: لا

بابا جون: بی              فاطمه سادات : بی

باباجون: گلابی           فاطمه سادات : دُبالی !!!!!!!!!!!!!

پسندها (5)

نظرات (25)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
8 شهریور 93 15:07
ما هم داريم اين بساطو
مهدیه
پاسخ
الهه مامان سلما
9 شهریور 93 1:39
خاله جون بگو قسطنطنیه!
مهدیه
پاسخ
وااااااای چ باحال این سوالو همیشه باباش ازش می پرسه!!!
مریم مامان دونه برفی
9 شهریور 93 8:11
قربون حرف زدنت عزیزم ... به امیرعلی میگیم بگو خر ...میگه خر میگیم بگو بز ...میگه بز میگیم بگو خربزه ..میگه خرگزه
مهدیه
پاسخ
خرگزه
مامان روژینا
9 شهریور 93 9:18
قربون اون حرف زدنت جوجه کوچولو
مهدیه
پاسخ
کوثر
9 شهریور 93 18:48
سلام این بار می تونم به خواهر جانت بگم که یک خاطره رو زودتر از اینکه تو وبلاگ شما بخونم، از خاله اش شنیدم. همین فاطمه گفتنش رو آخه بنده خدا هر وقت می خواد از شیرین کاری های فاطمه بگهف من همه اش رو جلو جلو تو وبلاگت خونده بودم... ببوس گل دختر رو...
مهدیه
پاسخ
خب خداروشکر این بار توبیخ نمیشم
مامان فاطمه السادات
9 شهریور 93 22:37
الهییییییییییییی میگن بچه وقتی تازه حرف میرنه و زبون باز میکنه خیلی شیرین میشه.... شیرینیش تا تو رایانه ما هم حس میشه
مهدیه
پاسخ
مامان روژینا
10 شهریور 93 12:36
مهدیه جون آدرس عکسارو برات تو خصوصی می فرستم عزیزم راستی ثبت نام آزمون نظام مهندسی از 8 شهریور شروع شده تا پایان شهریور فرصت داری
مهدیه
پاسخ
ممنونم از یادآوریت ریحانه جون
مامانی و بابایی دخمل بلا
10 شهریور 93 13:58
* ميدوني اگه صخره و سنگ تو مسير رودخانه زندگيت نباشه صداي آب قشنگ نيست . *
مهدیه
پاسخ
ممنون از پیام های قشنگت عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 15:12
ای جوووووووووووووونم!!!!!! روزت مبارک عزیز دلم.
مهدیه
پاسخ
بوووووووس
نیلوفر/مامانه روژینا
10 شهریور 93 15:34
ای جااانم. بوووووووس
مهدیه
پاسخ
مامان نازنین زهرا
10 شهریور 93 23:31
سلام دخملیه منم 91 ایه با تفاوت اینکه نیمه اولیه من بهش میگم گوگوجی چون حرف زدناش نیاز به مترجم داره پیش ما هم بیاین
مهدیه
پاسخ
خداحفظش کنه حتما سر میزنم
مامانی و بابایی دخمل بلا
11 شهریور 93 16:36
رمز لطفاااااااااااا ؟
مهدیه
پاسخ
چشم گلم
مامان محمدپارسا
11 شهریور 93 20:22
مهدیه
پاسخ
محبوبه
11 شهریور 93 20:31
اي جاااان! ما هم از اين خاطرات داريم.البته با دختر خاله مون كه الان ٦سالشه
مهدیه
پاسخ
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 16:56
خاله سارا:هوخشتر فاطمه سادات:
مهدیه
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 19:47
به سان رود ... که در نشیب دره , سر به سنگ می زند... رونده باش ... امید هیچ معجزی ز مرده نیست ... زنده باش ... " هوشنگ ابتهاج "
دکتر ناصری مشاور خانواده
23 شهریور 93 18:12
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادران ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنند. بنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
مامان
24 شهریور 93 14:36
وای چه باحال کلی خندیدم.ببوسید عسل دختری رو
مهدیه
پاسخ
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 5:53
دوست خوبم سلام خوبی عزیزم دختری خوبه اره گلم لینکش و بر داشتم اینجا برات میزارم http://banoochef.mihanblog.com/ تو لینکهای خودم اولین لینکه
مهدیه
پاسخ
خیلی گشتم. ولی پیداش نمی کردم ممنونم عزیزم
fatima
26 شهریور 93 14:51
سلام دوستم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه.. به وبلاگ من یه سر بزن منتظرتم.. نظر یادت نره
نیلوفر/مامانه روژینا
30 شهریور 93 3:07
مهدیه جان سلام. خوبی. فاطمه سادات جونم خوبه. مهدیه جان با عرض شرمندگی و پوزش بسیار و زیاد من رمز رو فراموش کردم. میشه لطف کنی به منم بدی
مهدیه
پاسخ
چشم عزیزم
لیلی
30 شهریور 93 15:25
حتما یه چیزی می دونه که دلابی خوشمزه تر از گلابی است. برای همین اصرار داره که صحیحش رو بگه
مهدیه
پاسخ
نمی دونم شااااااااااید
زهرا مامان ایلیا جون
30 شهریور 93 21:46
سلام همشهری جون خوووووووووووووووووبی خوب با بقیه همشهری ها قرار میزارید میرید بیرون ها پس من چی ایشالله همیشه خوش باشین تو وب الهه مامان ابوالفضل دیدم عکسها رو
مهدیه
پاسخ
آره زهراجونم جات خیلی خالی بود. ایکاش وقتی رشت باشی هم یه قرار تنظیم کنیم!
زهرا مامان ایلیا جون
30 شهریور 93 23:37
دوست جونی اتفاقا این هفته قراره بیام شمال اما نمیدونم جور میشه یا نه اما خودمم خیلی دوست دارم همشهری های گلم و ببینم ایشالله که جور شه راستی تو لاین من ندیدمتون میتونی منو اد کنی عزیزم خوشحال هم میشم
مهدیه
پاسخ
بیاین این طرفا. این هفته که هوا حسابی خنکه!! چشم گلم
مامانی
4 مهر 93 15:13
ماشاالله به این دخمل شیرین زبون
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد