فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مادردختری

نشانه های بزرگی

1393/7/26 11:50
نویسنده : مهدیه
525 بازدید
اشتراک گذاری

تابش رو گذاشتم روی تردمیل تا یکم خونه خلوت بشه

صبح که دید تاب رو تردمیله گفت "مامان تاب رفته اونجا..."

گفتم چه جوری رفته؟

گفت "با پاش رفته"!!!تعجب

 

 

میگه "مامان آب میخوام"

بهش میدم

میگه "آفرین دخترم"محبت

 

 

زهراسادات میگه من خدا رو میشناسم

فاطمه سادات با تعجب بهش نگاه میکنه و میگه " توخدایی"؟؟خنده

 

 

بهم میگه "سی دی پاتال بذار ببینم"

میگم خونه ی زنعمو جونه...زنگ میزنم شما بهش بگو بهمون بده!

به جاریم زنگ زدم...گوشی رو ازم گرفته میگه : "زَمو جون می تونم تاری تُنم اَمه چیز عَبض بشه بیبینم"

(اشاره به شعر  -من میتونم کاری کنم که همه چیز عوض بشه- شعری که پاتال می خونه!)

 

 

با موبایلم مشغولم که میاد و یه سوالی ازم می پرسه... سرمو تکون میدم و میگم "اهم"

با تعجب سرشو میاره جلو و میگه "عیبه   بِدو بله"

میگم ببخشید ، بله

میگه "نه بِدو بـــــــــــــــــــله"!!خندونک

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان روژینا
26 مهر 93 13:37
عزیییییییییییییییییییییز دلم قربون اون حرف زدنتدخملی مودبه خووووووووووووووو
مهدیه
پاسخ
mahtab
26 مهر 93 15:48
کلی خندیدم از دستش ماشاالله بهش چه شیرین شده زبونش! اسپند یادت نره
مهدیه
پاسخ
آره دیگه همش از مدل حرف زدنش و حرفایی ک میزنه خنده مون میگیره! به روی چشم خاله جون
مریم مامان دونه برفی
27 مهر 93 12:04
قربوووووووووووووون شیرین زبونیهات ...عزیزم. مامانی هزار تا ببوسش
مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله مریم مهربونم
ندا
27 مهر 93 13:33
سلام.من تازه وبتون رو پیدا کردم ولی رازش خیییییییییییییییییییییییییییییلی خوشم میاد.راستی اون عکسه که توی درباره وبلاگ زدین عکس دخترتونه اخه خیلی نازه
مهدیه
پاسخ
سلام ممنونم بله عکس دخترمه
مامان فاطمه السادات
27 مهر 93 15:45
آفرین به دختر گلم که خانمی شده واسه خودش
مهدیه
پاسخ
maman elaheh
30 مهر 93 10:14
قربون حرف زدنت برم نازدونه
مهدیه
پاسخ
فدای تو
نیلوفر/مامانه روژینا
4 آبان 93 0:29
ای جووووونم شیرین زبونم . کلی خندییییییییدم مخصوصا اخریه که میگه بدو بله. خدا حفظش کنه.
مهدیه
پاسخ
الهه مامان سلما
8 آبان 93 4:27
هزار ماشالا چه شیرین زبون... یاد برادرزاده ی همسرم افتادم که تو این سن به من میگف ززموجونی...
مهدیه
پاسخ
پرنسس
13 آذر 93 12:40
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم چه قدر قشنگ حرف میزنه قربونش برم
مهدیه
پاسخ
محبت دارین!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد