فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مادردختری

دلتنگم

1393/8/20 0:01
نویسنده : مهدیه
489 بازدید
اشتراک گذاری

دلم واسه روزای شیرین شیر دادن به دخترم تنگ شده

چند شبه که خودش تنهایی میخوابه

بدون اینکه شیر بخوره، چشماشو میبنده و براش قصه میخونم و میخوابه

یادش بخیر

چه روزای شیرینی بود...

هنوزم.گاهی شبا کنار بالشش میشینم و صداش میکنم بیاد بخوابه. بعد بصورت ناخودآگاه دستم میره به سمت لباسم... و یادم میاد چند روزیه با اون روزای شیرین خداحافظی کردیم

احساس خلا میکنم

یه کمبودی رو در وجودم احساس میکنم

کاش میشد دوباره به زودی مادر بشم

همه ی اون لحظات خوش برام تکرار بشه

خدایا...

دلم گرفته

کاش بتونم خیلی زود با این غصه کنار بیام

پسندها (5)

نظرات (9)

مامانی
20 آبان 93 0:44
این نیز بگذرد مامان فاطمه عزیز. تازه با وبلاگتون آشنا شدم و کمی از مطالب قبلی تون رو هم خوندم. موفق باشید در پناه حق
مهدیه
پاسخ
ممنون از حضورت
نیلوفر /مامانه روژینا
20 آبان 93 0:53
اخی عزیزم خدا رو شکر که اذیت نشد گل دخملی و همچنین خدارو شکر که با این مسله کنار اومد.گلم خودتو ناراحت نکن البته احساسات مادرونه ات قابل درک و با ارزشه. اما بالاخره اینم یه مرحله از تکامل نی نی هاست که باید طی بشه.خوشحال باش و به فاطمه سادات جون هم انرژی مثبت بده تا برای دخملت هم این دوران سخت نگذره عزیزم.امیدوارم به هر چی که میخوای برسی دوستم
مهدیه
پاسخ
درست میگی خودم هم احساس میکنم همش از دلتنگیه من دلگیره و روزا میاد بغلم میکنه و میگه مامانم غصه نخور!! دارم سعی میکنم آروم باشم! باز خداروشکر فاطمه سادات تونسته باهاش کنار بیاد!
کوثر
20 آبان 93 2:19
سلام مهدیه جانم ان شاءالله به زودی دوباره مامان بشی عزیزم... این روزها وشب ها خیلی التماس دعا
مهدیه
پاسخ
ممنون از دعات محتاجیم گلم
اقازاده
20 آبان 93 6:22
وای ابجی الان چند پسته همش پست غمگین مینویسی قرب ون دلت خودتو اینقد اذیت نکن. انشالله زود زود عادت میکنی کاری نداره بزار دوباره مادر شی اش همین....باورت میشه دیشب مهدیه اومده میگه مامان پست های مهدیه خانم دیدی الان مدتی هس همش غمگین مینویسه باورم نمیسد یه دختر 12 ساله هم درک کنه تو نوشته هات غمگینی را 845
مهدیه
پاسخ
الهی فدای شما مادر و دختر مهربون بشم که اینقدر نگران منید! نمی دونم چرا شب به شب این طور دلتنگ میشم این پست رو هم دیشب با موبایل گذاشتم!تو رختخواب بازم دلم آروم نشد و رفتم پیشش خوابیدم! بیچاره همسر جان که معلوم نیست چی داره میکشه از دستم!!!
maman elaheh
20 آبان 93 10:16
ای وای مهدیه جون دیگه خیلی زوده حالا یکم بمون
مهدیه
پاسخ
شاپرک
20 آبان 93 12:24
مبارک باشه بزرگ شدن عروسک خانم
مهدیه
پاسخ
سمیرا
20 آبان 93 21:06
واااااااااااااااای مهدیه جون منم دلم گرفت إن شاءالله بزودی مجدد مامان بشی عزیزدلم
مهدیه
پاسخ
مامان فاطمه سادات
21 آبان 93 17:27
سلام دوست عزیز________$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ _آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°______$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااا______€_________________$$$$ _____________€._______________ $$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ __________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
مامان فاطمه
24 آبان 93 17:02
سلام مامانی مهربون فاطمه سادات عزیزمخوبی مهدیه جون؟ چه خبرا؟خدا رو شکر که تونستی راحت دخملی رو از شیر بگیریش به نظر من این پروژه خیلی راحتتر از اون چیزیه که بقیه میگن!!!یا حداقل برای من که اینطور بوده و بقیه فقط الکی ترسونده بودنم!!و باعث شده بود من از این قضیه یه غول بسازم برا خودم... خب بگذریم چه خبرا؟چرا عکسای دختر نازمون رو نمی ذاری؟دلم براش تنگ شده داریم به دو سالگی دخملامون نزدیک میشیم!چقدر زود میگذره
مهدیه
پاسخ
بله راحت تر از چیزی بود که فکرشو می کردم گرچه اطرافیانم بهم دلداری می دادن ولی خودم خیلی بزرگش کرده بودم و یه تلنگر بجا از مهتاب نازنین باعث شد آسونیش بیشتر و بیشتر بشه! عکس فعلا نمی تونم بذارم عکسا تو موبایلم هستن و نمی تونم خالی کنم تو سیستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد