فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مادردختری

برو هستیِ من سفر به سلامت...

1392/9/27 11:25
نویسنده : مهدیه
381 بازدید
اشتراک گذاری

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایتکم

 صبح امروز همسری ما راهی عراق شدن تا به امیدخدا مسیر نجف تا کربلای امام حسین (ع) رو با پای پیاده همراه 25 میلیون عاشق اباعبدالله طی کنن.

و ما با دیدن تصاو.یر شبکه ی سوم سیما هرلحظه دلتنگتر میشیم. خدا می دونه ابدا برای رفتنش غصه دار نیستم. از بی لیاقتی ِ خودم شاکیم! و یقینا جسمم اینجاست و دلم رو با همسرم راهی کردم!

دعا کنید... برای همه ی زوار آقا توی این ایام...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

mahtab
27 آذر 92 12:51
دلم یهو یه جوری شد خوش به سعادتشون شما هم نباید اصلا ناراحت باشی، خب با بچه کوچیک واقعا سخته، به قول زنداییم "باید خوشحال باشی که با رفتن همسرت در اصل نیمی از شما رفته به زیارت و برات دعا مکینه و درسته که اگه هرسه میرفتین بهتر بود اما این شرایط از نرفتن هرسه تون بهتره که!" زیارتشون پیشاپیش قبول و ان شاءالله به سلامتی برگردن
مهدیه
پاسخ
همین طوره که میگی. خداروشکر میکنم که همسری رفته و دعا میکنم هرسال قسمتش بشه.
صبا
27 آذر 92 13:15
خوش به سعادتشون نصیب ما که نمیشه
مهدیه
پاسخ
این جور نگو! ایشال زمانش که برسه خودشون میبرنت.
مریم مامی رَسپینا
27 آذر 92 14:04
بسلامت زیارتشون هم قبول باشه خوش به سعادتش
مهدیه
پاسخ
دستخط یک دختر
27 آذر 92 14:53
زیارتشان قبول دختر پریت دامن زریت را ببوسسسسسس یاد
مهدیه
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
27 آذر 92 14:57
خوش به سعادتشون سفرشون به سلامت و خدا به همراهشون انشاالله به زودي زود نصيب خودت هم بشه
مهدیه
پاسخ
زهرامامان محمدپارسا
27 آذر 92 15:43
سفرش بی خطر.بقول بعضی ها بی لیاقت کیه؟دشمنایشالاه دفعه بعد که فاطمه سادات بزرگتر بشه 3تایی میرین.
مهدیه
پاسخ
ایشالا همین طور باشه که شما میگی زهرا جون ایشالا با هم !!!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 آذر 92 16:07
التماس دعااا از ایشون دارم میشه بهشون بگید اونجا از طرف مادرم به اقا سلام کنن الهی خیر ببینی برام خیلی ارزش داره التماس دعا و خوش به سعادتشون ان شالله قسمت خودتم میشه
مهدیه
پاسخ
چشم گلم
مامان فاطمه
27 آذر 92 17:18
واقعا خوش به سعادتشون....ایشالله سال دیگه سه تایی با هم برین. ایشالله به سلامتی برگردن...فاطمه سادات خوبه؟ببوسش از طرف من خواهری
مهدیه
پاسخ
ایشالا از دعای شما دوستای گلم! فاطمه سادات خوبه و فقط سرفه هاش مونده ولی من حالم خیلی بده. یعنی تا دیشب که حتی نمی تونستم نفس بکشم. الان بهترم. ممنون از احوالپرسیت عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
27 آذر 92 19:16
یه بار دیگه منقلب شدم خدای من یه عزیز دیگه هم تو این شرایط رفته که پابوسی کنه و زیر کتف صاحب زمانمون رو بگیره تو این مصیبت عظما منم مسافر دارم بهم سر بزن و براشون دعا کن خدا پشت و پناه همشون
مهدیه
پاسخ
آخی نازی خیلی ها رفتن. بین همین دوستای وبلاگی شما چندمین نفری هستی که مسافر داری! اطرافیان ما هم ریز و درشتشون تنها و با خانواده عازم شدن. دعا کن سال آینده قسمت هردومون بشه ایشالا!
مهدیه
27 آذر 92 20:58
سلام خوش به سعادتشان... نمی گذارند بروم... هی! اما حقیقتش این است که نمی طلبند... نمی طلبند...
مهدیه
پاسخ
میری عزیزم ایشالا که همین زودی ها هم هست! والا یه مدت بود خبری ازتون نبود گفتم یه پست بنویسم با کلی غلط املایی شاید روشن بشین! بیشتر بهمون سر بزن... خوشحالمون میکنی!
صبــــا خاله ی آیســـا
27 آذر 92 23:25
زیارتشون قبول باشه واقعا خوش به حالشون
مهدیه
پاسخ
ایشالا به زودی قسمت شما بشه!
مرمر مامان محیا
27 آذر 92 23:46
بابام شبی به لاین مامانم زنگید...فک کن خونه اونی ک شب به زور برددشون اینترنت هم نذر کرده بوده سفرشون به سلامت....
مهدیه
پاسخ
خوبه دیگه! ما که همین چیزا هم از دستمون بر نمیاد!
مامان سید
28 آذر 92 16:38
سلام خواهر... پس شوهر تو هم رفت مثل شوهر من!!! شنیدم با هم تو صحن حضرت علی (ع) قرار گذاشتند که همو ببینند. خوش به حالت حداقل تو عصاره آقاتونو تو خونه داری ما که مبتلاییم به دلتنگی بسیار زیاد
مهدیه
پاسخ
آخی عزیزم راستش منم پارسال تو بارداریم که سید رفت کربلا خیلی بهم سخت گذشت. همش دلتنگی بود و گریه اما امسال خیلی آرومم الحمدلله دلتنگیت نصفش بخاطر ایام بارداریه! والا فکر کنم به اندازه ی من به نبودن آقا سید عادت کرده باشی! خوش بحالشون که چنین جایی همو ملاقات میکنن پارسال سید تو حرم امام حسین به آقا گفت بهمون دختر بدین. بچه مون دختر شد. ببین آقا مجتبی برای شما چی سوغاتی میارن؟!
زینب مامان نازنین زهرا
28 آذر 92 22:43
سلااام خویی ؟ جای سید خالی نباشه پیشت گلم ... انشالله صحیح و سالم برن برگردن ... انشالله به زودی سه نفری برید ...
مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم اتفاقا دیشب داشتیم با سعیده قرار میذاشتیم بیایم پیشت... خوب که شدم حتما میایم زینبی دعا کن خوب بشم. سه هفتست مریضم و بهتر نمیشم
مامان بشرا
28 آذر 92 23:18
خوش به سعادتشون اینقدر دلم میخواست منم بین اون همه دلداده بودم وقتی مادرا رو با بچه های قد و نیم قد میبینم میگم پس حتما منم میتونستم برم و از خودم خجالت میکشم به نظرم خیلی راحتی بهمون ساخته خدا ما رو ببخشه و زیارت کربلای امام حسینو دوباره قسمتمون کنه
مهدیه
پاسخ
والا منم با دیدن اون همه بچه کوچولو همین حرفو به خودم میزنم ایشالا سال دیگه میرم البته اگه بطلبن!!
ژاله مامان آیدا
30 آذر 92 18:19
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
مهدیه
پاسخ
اقا زاده(هدیه خداوند)
1 دی 92 22:09
انشالله قسمت همه عاشقان
مهدیه
پاسخ
ایشالا
(زهره)مامان فاطمه
3 دی 92 7:55
خوش به سعادتش مطمئن باش مهدیه جون اولین کسی که همسرت دعاش میکنه تویی عزیزم بهش بگو زیر گنبد امام حسین برای شما وما دعاکنه میگن اونجا هیچ حاجتی رد نمیشه وای چه حال بهم دست داد اول صبحی بازم خوش به حالش
مهدیه
پاسخ
آره خوش به حالش همش به حالش غبطه می خورم ولی خب الحمدلله که اگه من دستم نرسید همسرم نایب الزیاره مون شد ایشالا قسمت همه بشه! بهش سفارش داده بودم! بوس
مامان اهورا (نرگس)
5 دی 92 0:12
آخی...چه قشنگ..خوش به حالشون.
مهدیه
پاسخ
برای شما هم باشه ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد