فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مادردختری

هفته ی سوم بیماری

1392/9/29 11:05
نویسنده : مهدیه
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

شرمنده که حال خوشی ندارم تا بیام به خونه های مجازی تون و براتون پیام بذارم. و ممنون از اینکه شما دوستی و مهربونی رو در حقم تموم کردین و هرروز که میام اینجا، میبینم برام پیام های زیبا می ذارین و این شده تنها دل خوشیم تو این ایام بیماری!

خواهشا برام و برای دخترم دعا کنین تا از بند مریضی بیرون بیایم. سرفه ها امونم رو بریدن. دیروز داشتم از شدت سرفه ها خفه می شدم. دارو های مختلف رو هم استفاده کردم.از آمپول و سرم و قرص و شربت های تجویزی گرفته تا اسپری های این دکتر آخری ، هیچ کدومشون درمان مناسبی نبودن.

علاوه بر همه ی اینا ، مادر و مادرشوهرم ، این روزا من رو بستن به رژیم کدو و جوشونده و بخور و ... که تابحال تاثیری نداشته و من موندم و سرفه هایی که لحظه به لحظه بیشتر میشن.

چهارشنبه عصر رفتم پیش متخصص آسم و آلرژی و جالب این جاست که شرح حال ازم گرفت، و معاینه نکرده ، تو دفترچه برام دارو نوشت. اومدم توضیح بدم از حال بدِ این مدتم که گفت من ازت نخواستم این چیزا رو بگی...

بعدشم یه برگه از رو میزش بهم داد که توش نوشته بود تو حمله های آسم نباید سیگار بکشم و از حیوانات خانگی نگه داری کنم و هوای سرد تنفس کنم و ... . نه پرهیز غذایی بهم داد و نه چیز دیگه ای!!!

براش متاسفم. بعضی پزشکا در مقابل بیمارشون هیچ تعهدی ندارن! ایشون هم از اون دسته بودن!

امیدوارم با دعای شما دوستای خوب و مهربونم تا قبل از اومدن همسری حالم بهتر بشه و حداقل بتونم به راحتی نفس بشم و سرفه هام تموم بشن و راه تنفسم باز بشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان محمد پارسا
29 آذر 92 13:06
سلام دوستم خدا بد نده انشالله به حق همین روزا زودی خوب میشی.خوشا به حال همسری انشالله قسمت شما بشه دختری و ببوسش ممنون به وبلاگ پسرم سر زدی
مهدیه
پاسخ
mahtab
29 آذر 92 18:33
امسال سرفه ها خیلی سخت میرن چهار تخم رو امتحان کردی یه چیزی هم هست به نام چغاز... (درست نمیدونم اسمشو اما اولش اینو داره|) که میگن خیلی خوبه آبلیمو و عسل رو هم امتحان کن امیدوارم زودتر خوب شی سرخ کردنی و ترشی نخور فعلا چند روز طول میکشه، سرفه معمولا اخرین علامتیه که رخت بر میبنده
مهدیه
پاسخ
رعاژت غذایی کامل میکنم چهارتخم و کدو و جوشونده و آبلیموعسل رو هم تقریبا یه هفته ای هست بستن به نافم!!!! غذام شده آش و سوپ و... دلم بستنی میخوااااااااد
مرضيه (مامان محمدمهدي)
30 آذر 92 10:09
خانواده همسرم در مواقع گلو درد و سرفه، موهاي سر بلال رو ميجوشونن و مي خورنميگن خيلي زود اثر مي كنه اگر ميتوني امتحان كن
مهدیه
پاسخ
واااااااای نه
مرمر مامان محیا
30 آذر 92 11:29
ب جار$- بگو یتست تنفس بنویسه برو انجام بده.چند بار بهت بگم اخه??? رعایت غذایی. هم ک دوستان گفتن
مهدیه
پاسخ
یه بار بهش گفتم و گفت نیازی نیست. بابا تو که میدونی من نمی تونم اصرار کنم بهش! بوس
مامان فاطمه
30 آذر 92 15:34
سلام خواهری... خدا بد نده،البته خدا که بد نمیده! خوبی گلم؟دخملی خوبه؟ایشالله زودزود خوب شین.از همسر محترم خبر دارین؟
مهدیه
پاسخ
دارم ریزه ریزه بهتر میشم! فاطمه کوچولو هم خوبه خداروشکر همسری رسیده کربلا اما دوروزه تماس نداشتیم!
نیلوفر
30 آذر 92 17:12
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! امیدوارم روز به روز بهتر بشی
مهدیه
پاسخ
مامان سید
30 آذر 92 22:32
سلام خواهر. الهی هیچ‌وقت بد نبینید. چرا پس خوب نمی‌شی؟ درمان‌های سنتی رو امتحان کردی؟ زود خوب شو که تا شوهرت برمی‌گرده خوب شده باشیا....
مهدیه
پاسخ
سلام گلم بله همه چیز رو امتحان کردم! ایشالا تا اومدنشون خوب میشم!
علامه كوچولو
1 دی 92 7:49
سلام انشاءالله كه زودي بهتر شي ميگم شما كه همه چي امتحان كردي تخم مرغ رو هم امتحان كن بذار بجوشه منتها نه بيشتر از دو دقيقه ...تخم مرغ در اين حالت داخلش كمي گرم شده و سفيدش يه مقدار بسته توو همون حالت به يك قاشق كوچيك مواد داخلش رو بهم بزن و بخور و اگه نتونستي يه كم نمك اضافه كن اگه بتوني قبل خواب بخوري و از روش ابي چيزي نخوري انشاءالله تا صبح خوابيدي دوشب كه تكرار كني تمامه اميدوارم برات مفيد باشه
مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم یه بار امتحان کردم. وقتی تو اوج بیماری بودم ولی موثر نبود! ممنون از اینکه به فکرمی!
مادر منتظر
1 دی 92 12:54
ماندگارترین نوا ، آهنگ مهربانی است . زیبایی ، در مهربانی است . پاکترین آرزوها ، در سینه مهربانان است . حکیم ارد بزرگ
مادر منتظر
1 دی 92 12:57
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه سادات جون عزیز دلم انشاالله که به زودی بهتر میشی و تنفست هم خوب میشه. استرس و نگرانی رو از خودت دور کن تا حالت بهتر بشه عزیزم . سفر همسرت بیخطر عزیز دلم , انشالله با خیر و خوشی سفرشون تموم میشه و برمیگرده کنار تو و دخملی نازش .
مهدیه
پاسخ
ممنون از محبتت نازنینم و همچنین ممنون از دعای خیرت!
مادرخانومي
1 دی 92 14:29
خيلي سخته مادر يه بچه كوچولو باشي و مريض هم باشي اميدوارم زود زود خوب بشي جاي همسر هم خالي نباشه.انشاله بار بعد با هم مشرف بشين.
مهدیه
پاسخ
ممنون محبوبه جان بوس
معصوم/مامان جان جان فاطمه
1 دی 92 15:46
سلام دوست جون نگران نباش پارسال شوشو جان به درد تو دچار شده بود يعني سرفه ميكردها واقعا هم خودش كلافه شد و هم ما . . . همه چيز رو هم امتحان كرد ولي در نهايت خودش خوب شد اونم بعد دو ماه انشاا... كه زودي خوب بشي راستي همسرت رسيد فاطمه رو ببوس
مهدیه
پاسخ
دو ماااااااااااااااه؟؟؟ می میرم که دو ماه سرفه کنم! همسری کربلاست از کاروان جدا شدن زودتر رفته بودن کربلا!
میم مثه محیا
1 دی 92 22:52
وای خدای من انگار بیماریهای امسال خیلی بد شدن انشالله زودتر خوب و سرحال شید عزیزم غصه نخور میدونم خیلی سخته هم مریض باشی و هم مریضداری کنی ولی این نیز بگذرد از ته دل دعا میکنم زودتر خوب شید گل دخترمو از طرفم ببوس
مهدیه
پاسخ
ممنونم قربون خودت و دل پاکت بوس
مرمر مامان محیا
2 دی 92 0:35
فردا چند تا زیارت عاشورا میخونی؟ یکی همسریت یکی خودت؟ بهم آمارشو اس کن که بقیه شو بین خانواده تقسیم کنم. بهتری؟
مهدیه
پاسخ
زینب مامان نازنین زهرا
2 دی 92 1:30
سلااام ای بابا خوب نشدی ؟ شاید حساسیت داری مهدیه ؟ فاطمه هم همین طوره ؟ انشالله زودی خوب بشی میگم شاید درد دوری همسری نه
مهدیه
پاسخ
چه می دونم شاید
الناز مامان آوا
2 دی 92 20:54
واي خدا بد نده انشالله زودي خوب شي. همسرم پيش دكتر قلعه باغي ميره و خدا رو شكر خيلي راضيه ازش پيش كدوم دكتر رفتي؟
مهدیه
پاسخ
خودم همیشه میرفتم پیش دکتر گرامی که فوق تخصص جراحی سر و گردن و سینوسه این بار رفنم دکتر چراغی فوق تخصص آلرژی ولی راضی نبودم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
3 دی 92 0:36
سلام چرا باز هم كامنت هاي من نميرسه بهتري الان عزيزم/ خبر همسري رو داري/ دختر عمو جونم خوبه
مهدیه
پاسخ
نمیدونم والا! خداروشکر بهترم همین که همه میگن باید دوره اش رو بگذرونه درسته منتظرم دوره اش سر بیاد!
(زهره)مامان فاطمه
3 دی 92 7:53
ایشااله که هرچه زودتر خودت ودختر نازت از بستر بیماری بیاین بیرون عزیز دلم ما منتظر خبر سلامتیتون هستیم
مهدیه
پاسخ
مامان اهورا (نرگس)
5 دی 92 0:11
وای گلم سعی کن زودی خوب شی...
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد