فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادردختری

مسافر کربلا

1392/10/8 12:21
نویسنده : مهدیه
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره بعد از 11 روز ، همسرم از سفر برگشت. فاطمه سادات از دیدن باباش اینقدر خوشحال بود که تا چند دقیقه از تو بغل باباش بیرون نمی اومد! بعدش هم تا چند ساعت خودش رو برای باباش لوس میکرد. تو بغل باباش قل میخورد و می خندید. همسری هم از دیدن راه رفتن دخترش چنان ذوقی می کرد که نگو!!!! خلاصه اینکه حسابی از دیدن هم خوشحال و راضی هستن! الهی شکر!

ظاهرا این سفر با سرمای شدید هوا، تریلی سوار شدن ها و تو چادر خوابیدن ها، شلوغی حرم و همه ی سختی های دیگه اش، برای همسر من و همراهانش حسابی ارزشمند بوده . با چنان ذوقی میگه 6 روز کربلا بودیم!!!! که دل آدم آب میشه! آخه تو همه ی سفر های قبلی فقط دو روز کربلا می موندن.

از ضریح جدید آقا اُبهت و زیباییش تعریف میکنه!

از موکب های بین راهی برای پذیرایی از زائرای اباعبدالله.

همسرم میگه تا یکی دو روز بعد اربعین غذاشون رو موکب ها بهشون می دادن!!! غذاهایی که زائرای ایرانی و ترکی و عراقی و لبنانی و ... برای زائرا تدارک دیده بودن.

.................

همسری عصر شنبه به سلامت از سفر برگشتن و منم این متن زیبا رو !!!!!!!!!! براش نوشتم و با یه پولیور قشنگ!!!!!!!!! که با کلی وسواس انتخابش کرده بودم ، بهش هدیه دادم!

 

غبطه خوردم به حالت زمانیکه مشتاقانه به سوی امامت شتافتی ، مصائب این راه را با یاد خرابه نشین های شام و پاهای پرآبله ی پری رویان خاک آلود، به جان خریدی!

و این اشتیاق با محبت امامت گره خورد، آنگاه که در جوار آستان بیکرانش، ذکر حسین حسین را با کلام فرشتگان زمزمه کردی و در عزای عظیمش بر سر و سینه زدی!

با اجر هزار شهید راه خدا، هزار حج مقبول، هزار صدقه و هزار روز روزه، به دیارت بازگشتی و هدیه ی پروردگارت نوریست که در قیامت به واسطه ی محبت به حسین(ع) در چهره ات می تابد و همگان به مقامت حسرت  میخورند!

این است مقام زائر حسین(ع)

معرفت این دیدار، گوارای وجودت!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

اقا زاده(هدیه خداوند)
8 دی 92 12:40
زیارت قبول انشالله امامحسین (ع) همه دوستان و ما را بطلبه
مهدیه
پاسخ
ایشالا!!!
mahtab
8 دی 92 14:18
مهدیه جان نوشته زیبایت اشک را بر دیدگانم جاری ساخت خوش به سعادت همسرت که همچین همسری داره خوش به سعادتشون که به زیارت آقا سید الشهدا رفتن و در بازگشتشون با ین استقبال گرم از سمت خونوادشون رو به رو شدن خدا ان شاء الله شما رو برای هم نگه داره و بهتون توفیق زیارت دسته جمعی رو در آینده نزدیک بده
مهدیه
پاسخ
آخی چقدر تو دل نازکی مهتاب! ایشالا همین روزا قسمتت بشه! بابت تعریف ها و هندونه هایی که زیر بغلمون گذاشتی هم
مامان بشرا
8 دی 92 15:26
زیارتشون قبول باشه چه لحظه ایه لحظه دیدار شما هم برای همسر سنگ تموم گذاشتینا
مهدیه
پاسخ
نه بابا همچین سنگ تمومی هم نبود! چندباری اومدم خونه رو مرتب کنم دیدم فاطمه سادات همکاری نمی کنه، منصرف شدم! گفتم با یه تبریک و یه کادوی مناسب بهش خوش آمد بگم!
زهرامامان محمدپارسا
8 دی 92 16:33
خوشا به سعادتشون.ایشالاه قسمت همه عاشقان... ناقلا فقط پدر و دختر از دیدن هم خوشحال هستن؟چشم تو هم روشن
مهدیه
پاسخ
خب ما هم خوشحال شدیم ولی یه جورایی اول دخترش رو تحویل گرفت بعد ما رو !
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 9:48
چشمت روشن مهديه جون انشاالله مقبول درگاه حق و انشاالله به زودي قسمت بشه سه نفره برين زيارت
مهدیه
پاسخ
به امید خدا
صبا
9 دی 92 13:48
سلام مهدیه جون. چشمتون روشن عزیزم. انشاالله سفر مکه سه نفری مشرف بشید کمی لبخند مهمان من باش...
مهدیه
پاسخ
ایشالا
معصوم/مامان جان جان فاطمه
9 دی 92 14:47
رسيدن بخير . . . انشاا... قسمت همه ي عاشقا بشه پس سوغاتي چي ميشه
مهدیه
پاسخ
عزیزم همسرم زیاد میره کربلا و فقط اولین بار سوغاتی آورد. از همون دفعات اول بهش گفتم دوست دارم وقتش رو صرف زیارت بکنه و پولش رو تو عراق خرج نکنه! دیگه اینکه تو چنین سفری بخاطر شلوغی زیاد کلا زمان و مکان مناسبی برای خرید پیدا نمیشده! بوووووووووووووووووس
مامان ارمیتا
9 دی 92 15:36
زیارتشون قبول باشه ایشاا.... خوشحالم که همسرتون صحیح و سالم پیشتون برگشت
مهدیه
پاسخ
متشکرم دوست مهربون!
مامان فاطمه
9 دی 92 16:38
خدا رو شکر که به سلامتی برگشتن.ایشالله زیارتشون قبول باشه.خوش به سعادتشون... قربون دخملی برم که خودشو واسه باباش لوس کرده... مامانی کاش عکس هم میذاشتی ازش
مهدیه
پاسخ
ممنونم دوستم راستش می خواستم عکس بذارم ولی هنک کرده بود کامیجونمون!!!!!!!!!!!!! می ذارم بزودی!
نیلوفر
9 دی 92 18:23
مهدیه جان چشمت روشن .متن خیلی زیبایی بود انشاالله امام حسین هممونو بطلبه.
مهدیه
پاسخ
انشاالله گلم
ازاده مامان آرتین
9 دی 92 18:41
ریارتشون قبول باشه-خدا قسمت همه کنه انشالا
مهدیه
پاسخ
صبا
9 دی 92 21:46
ممنون از حضورت مهدیه جون
مهدیه
پاسخ
زهرامامان محمدپارسا
10 دی 92 14:11
سلام.ممنون میشم نظرت رو در مورد پست کتاب نینی در وبلاگمون ثبت کنی.
مهدیه
پاسخ
چشم گلم
شاپرک
10 دی 92 18:43
زیارتشون قبول انشاالله سالهای بعد نصیب شما هم بشه و ما را هم دعا کنید چه با محبت و عشق (معنوی) بود متنی که نوشتی عکس العمل همسرت از خوندن متن چی بود؟ ( البته اگر دوست داشتی جواب بده)
مهدیه
پاسخ
راستش هیچی! بهش گفتم آخه تو می دونی من واسه نوشتن این دوتا خط چقدر فسفر سوزوندم؟!!!!!!!!!!!!!1 گفت آره آره خییییییییلی قشنگ بود! ولی خداییش از دیدن هدیه ای که کلی از جیبم مایه گذاشته بودم و براش خریده بودم ذوقید!
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 دی 92 20:54
بابا مهدیه من شوخی کردم چرا این قدر جدی گرفتی
مهدیه
پاسخ
نه بابا جدی نگرفتم! این سوال رو خیلی ها وقتی همسرم از سفر میاد ازم میپرسن!:دی
مامان نی نی
11 دی 92 16:28
سلام مهدیه عزیزم چشمت روشن وزیارت آقاتون قبول خوشا به سعادتش کاش روزی همه مسلمین بشه این چنین سفرهایی راه افتادن گل دخترت مبارک ، البته به نظر من خیلی هم دیر راه نیفتاده چون فاطمه گلی ما حدودا 14 ماهه بود که راه رفت
مهدیه
پاسخ
خب خداروشکر پس نگرانی من بی مورد بوده!
شمالی لاکوی
11 دی 92 16:45
زائـــری بارانــی ام آقا به دادم میرسی ؟ بی پناهــم خســته ام تنهــا به دادم میرسی؟ گرچه آهو نیســتم اما پر از دلتنگــی ام ضامن چشمان آهوهـــا به دادم میرسی؟ من دخیل التماســـم را به چشمت بسته ام هشتــمین دردانه زهرا به دادم میـــرسی ؟ التماس دعا
مهدیه
پاسخ
التماس دعا!
الهه(مامان یاسان)
11 دی 92 19:07
سلام مهدیه جون میدونستی من همش میرفتم بلاگفا و میدیدم که آپ نکردی تا اینکه دیگه متنت رو کامل و واضح خوندم فهمیدم چی گفتی راستی چشمت روشن کربلاییت هم به سلامتی برگشتند ایشاالله روزی خوذت و دخمل گلت بشه
مهدیه
پاسخ
ای شیطون گفتم چی شده اینا دیگه ما رو قابل نمی دونن بهمون سر بزنن!!! ممنون عزیزم ایشالا
الناز مامان آوا
11 دی 92 19:41
زيارتشون قبول انشالله بازم قسمت بشه همتون با هم برين متنت پر از احساس و زيبا بود معلومه كه از ته دلت بوده انشالله كه سايه همسر گرامي هميشه بالا سر شما وفاطمه كوچولو باشه
مهدیه
پاسخ
مرضیه مامان محیا
11 دی 92 23:14
سلام چشم مهدیه خانم و فاطمه جون روشن زیارتشون قبول خوشا به سعادتشون ایشاا.. نصیب هممون بشه راستی نوشته ات خیلی قشنگ بود واقعاً که اشک منو در اورد.
مهدیه
پاسخ
محبت داری گلم داشتم برنامه ی سمت خدارو می دیدم و پیاده روی زائرا رو پخش مستقیم می کرد که یهو دلم شکست و این چند تا جمله رو نوشتم!
مادر منتظر
13 دی 92 0:12
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مهدیه
پاسخ
آمیییییییییییییییییین برای دعاهای قشنگت!!!!! و خیلی خوشحالم از مشخص شدن تاریخ قشنگ ترین روز زندگیت برات دعای خیر میکنم!
مامان شروین و آذین عزیز
13 دی 92 12:46
چشم و دلت روشن خانوم الحمدلله که به سلامت رفتن و با دست پر برگشتن
مهدیه
پاسخ
نیلوفر/مامانه روژینا
16 دی 92 0:42
مهدیه جان چشمت روشن.زیارت همسری هم قبول باشهانشالله که ساله بعد همراه شما وفاطمه سادات عزیزم به همچنین زیارت خوبی برن.
مهدیه
پاسخ
ایشالا والا ناشکری نباشه من هربار برنامه ریزی کردم همسفر همسری باشم، دیدم نمی شه بریم کربلا. واسه همین راضیم حداقل خودش تنهایی بره و پابند من نشه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد