فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مادردختری

آخرین خبــــــــــــــــــــــــــر

1392/10/25 19:19
نویسنده : مهدیه
452 بازدید
اشتراک گذاری

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

تا که بر هم بزنـن جشن تولادت را!!!!!!

  نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند

ولی اینو هم بگم که ما همچنان پا برجا سر حرفمون ایستادیم و می خوایم تولدت رو پنج شنبه برگزار کنیم. فکر نمی کنم بیشتر از 7-8 نفر هم بیان. البته تعدادش مهم نیست. عینک

مهم خودتی که ... عزیز ترینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مرمر مامان محیا
25 دی 92 20:29
اونوقت اون ابر و آب و باد و خورشید و دریا کی باشن آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدیه
پاسخ
دختر خاله، مادر شوهر، مادرم البته هر کدومشون برای این کار دلیلی داشتن ولی برای من قابل پذیرش نبود ایشالا میام و توضیح میدم
mahtab
25 دی 92 22:19
ان شاء الله عزیزترینتون حالش خوب باشه و براش به بهترین شکلی که میتونین تولد بگیرین
مهدیه
پاسخ
مامان بشرا
26 دی 92 1:09
ان شالله تولد صد سالگیت فاطمه جون
مهدیه
پاسخ
6QloGBYUZ-Yl6nFHKgj7g211ZvjUtrwEBeCpzUKKPIZB580vgqkHTEVEuh633xT7VP_YyeVkwhvFSNP5hU-e6w..
26 دی 92 12:35
سلام مهدیه جان ببخشیدا اما مگه تولد فاطمه سادات نهم آذر ماه نبود؟!!!!!!!!!! پس اینبار تولد کیه که قراره امروز به جشن بنشینید البته هرچی هست الهی که به خیر و خوشی براتون بگذره
مهدیه
پاسخ
تولد دخترم تو ماه محرم بود و نمی خواستیم اون ایام جشن داشته باشیم، واسه همین شب تولد خودم، براش جشن گرفتم
مامان فاطمه
27 دی 92 1:56
سلام ایشالله تولد فاطمه سادات به خوبی برگذار بشه و بهتون حسابی خوش بگذره.دوست دارم یه عالمه دوست جونی گلم منتظر عکسای تولد هستیم.از طرف من حسابی ببوسش دخملی رو
مهدیه
پاسخ
ما هم دوستتون داریم بوس
مامان سید
28 دی 92 0:05
تولد تولد تولد فاطمه سادات مبارک حتی اگه فقط خودتو و باباش هم بودین بازم براش تولد بگیر.
مهدیه
پاسخ
تولدش رو گرفتم...البته بدون حضور باباش ولی خوش گذشت
مرمر مامان محیا
28 دی 92 11:21
تولداتوووووووووون مبارک ببخش ک دییر شد.نت قطع و موبایلمم ک بدست محیا به فنا رفته.شماره ت رو اس کن.
مهدیه
پاسخ
منم عملا موبایل ندارم. ولی فعلا تماس می گیره!
مامان محمدپارسا
28 دی 92 12:46
سلام.ایشالاه تولد بخوبی برگزار بشه.مهدیه جون منم باهات همدردم همه دست به دست دادن ما تولد نگیریم ولی ماااااااااا می گیریم.چند روزه دارم روی تم تولد کار می کنم.حتی شده جشن 3 نفره بگیریم می گیریم به امید خدا.تولد پسرم 11 ام و تولد خودم 17ام. عیزم مهمون خواستی ماا هستیمااااا
مهدیه
پاسخ
آخی چه خوب! من به توصیه ی خواهرم رو حرفم موندم و تولدم رو برگزار کردم و خدا هم کمک کرد. ای کاش زودتر می گفتی
مامان محمدپارسا
28 دی 92 12:47
راستی تم تولد یا تقویم خواستی می تونم کمکت کنم.
مهدیه
پاسخ
خودتون طراحی می کنین؟ چشم یه سر میام پیشت
مرضيه (مامان محمدمهدي)
28 دی 92 14:58
تولداتون مبارك مهديه جون (البته با تاخير) منتظر عكساي تولد فاطمه سادات جون هستم ببوسش از طرف من عروسك خوشگلت رو
مهدیه
پاسخ
ممنون گلم
(زهره)مامان فاطمه
28 دی 92 15:09
ایشااله که بخوبی برگزار شده باشه منتظر خبرهای خوب خوبت هستم عزیزم
مهدیه
پاسخ
شاپرک
28 دی 92 20:23
تولداتون مبارک امیدوارم جشن تون برگزار با شادی برگزار کرده باشید منتظر عکس از این عروسک هستیم
مهدیه
پاسخ
مامان محمدپارسا
28 دی 92 22:23
فکر کردم هنوز برگزار نشده!!آره گلم خودم تم و تقویم طراحی می کنم. منتظر عکس تولد هستیماااااااا
مهدیه
پاسخ
نشد عکسای زیادی بگیرم. اینقدر شیطنت کرد و از دستم فرار می کرد که همه ی عکسا تار شده. ولی در اولین فرصت عکسا رو آپلود میکنم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 4:09
ان شالله تولود 120 سالگی عزیز دل خاله
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد