فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مادردختری

کفش تازه

1392/11/5 7:50
نویسنده : مهدیه
333 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه عصر، معصوم مامان فاطمه جان جان، خبرم کرد که یکی از کفش فروشی های خیلی خوب رشت کفشای نی نی ها رو حراج زده . دیروز با پدرشوهر و مادر شوهرم رفتیم خرید و برای دخترم یه جفت کفش صورتی گوگولی خریدیم. ممنونم معصومه جونمقلب

البته دو تا بادی و یه لباس خیلی شیک خریدم. البته لباس رو کمی بزرگتر برداشتم تا برای عید آینده اندازه اش باشه.

امروز صبح هم با همسری دخترمون رو بردیم آتلیه و یکسری عکسای ناز ازش گرفتیم. البته خیلی همکاری نکرد و تو بیشتر عکسا چشماش پر اشکه. ولی امیدوارم بتونیم چند تایی عکس درست و حسابی تحویل بگیریملبخند

بالاخره طلسم این آتلیه رفتن هم شکستزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اقا زاده
4 بهمن 92 14:54
وا خو لباس ها را نمیدادی این جور مواقع نباید تعارف بزنی
مهدیه
پاسخ
مرمر مامان محیا
4 بهمن 92 14:59
چ اشتراکی.... باورت میشه؟ ما هم دیروز کفش خریدیم پریروزم رفتیم آتلیه ولی محیایی مثه دفه قبل همکاریش خوب بود... آخییییییییی الهی لباسو داشته باشن.خیلی درکت میکنم.الهی اگ لباس هم نبود به عقلشون بیاد و پشیمون بشن..تو چرا هی تعارف الکی میزنیییییییییییییی عکس بذارررررررررر
مهدیه
پاسخ
با جاریم مشکلی ندارم. از همون اول بهش گفتم اگه نداشت من همین رو بر می دارم ولی زهرا سادات دوروز بود همش می گفت لباس من کو؟! منم لباس رو قایمکی برده بودم بالا و بچه تو سردرگمی مونده بود والا دست خودم نیست. از برادر شوهرم می ترسم، یهو یه چیزی از دهنم در میره!
مامانی دخمل بلا
4 بهمن 92 20:40
آنان كه با افكاری پاك و فطرتی زيبا در قلب ديگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نيست چرا كه، جــــاودانند ..
مهدیه
پاسخ
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 بهمن 92 22:52
اي جونم مباركش باشه ، هر وقت اين رم ريدر تــــــ درست شد يه عكس ازش بزار اي بابا يعني چي خب تو لباس رو براي دخملي گرفتي اونوقت اونا خوششون اومده تازه گيرم اندازه فاطمه هم پيدا شد اونوقت همه فكر ميكنن ماله زهرا رو تنش كردي هاااااااا راستي من فربد و رايان رفتم ولي از حراج خبري نبود حالا فردا برم تاتي ببينم چيزي پيدا ميكنم بابت خبر كردن هم خواهش ميكنم خانم گلي
مهدیه
پاسخ
نه بابا! دلگیر نبودم ازشون. اتفاقا دیروز رفتیم و لباس رو هم داشت و جاری هم بدش نیومد ولی جاری جون صلاح دیدن برای زهراسادات سارافون بخرن واسه همین از خریدنش منصرف شدن رم ریدر هم راستش دیشب پیدا شد. تو دستم گرفتم که گم نشه ولی تو گیر و دار تب کردن فاطمه سادات دوباره گم شد. یعنی این وروجک بردش یه جایی و سر به نیستش کرد. حالا هرچی ازش میپرسیم رم ریدر رو کجا گذاشتی فقط میگه اونا!!! راستش منم رفتم رایان و دیدم فقط لباس خونگی ها تو حراج بودن. تو گلسار اغلب فروشگاه های بچه حراجن!
مامان سید
6 بهمن 92 15:20
به به مبارکای فاطمه سادات باشه.... ایشالا کهنه کنه صدتاشو
مهدیه
پاسخ
زهره (مامان فاطمه)
19 بهمن 92 13:59
مهدیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد