فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

مادردختری

خبر... ادامه

1392/7/13 16:14
نویسنده : مهدیه
432 بازدید
اشتراک گذاری

خبر آمد خبری در راه است...

فعلا نمی گم تا مطمئن بشم...

برام دعا کنید!

 


 


اومدم بنویسم ماجرا از چه قراره ولی دیدم حسش نیست!

نه اینکه بخوام اذیتتون بکنما!... نه!

خداییش یه عالمه عکس دارم و یه خبرایی که صحّـتش هی کمرنگ و پررنگ میشه!

یکی تایید میکنه و یکی تکذیب...

یکی میگه بریم مشهد ولی از اونجایی که سفر زمینی برام سخته و هوایی هم فعلا بودجه اش نیست دودل شدم.

یه خبرایی هم بود از اینکه یه کاروانی از دوستان دارن میرن کربلا و ما هم اسممونو نوشتیم. اما از اونجایی که جناب جاری دیر خبرمون کردن و پاسپورت ما منقضی شده و فاطمه سادات هم وارد پاس ما نشدن و تاریخ سفر هم برای دهه ی اول آبانه و تداخل داره با ایام محرم و مراسمات هیئت همسری و برادرشون و  یه عااااااالمه مشکل دیگه فعلا منتفیه!

از طرفی کاروان دوم ، دهه ی دوم محرم عازم کربلا هستن و من هم دلایل خودم رو برای نرفتن با اون کاروان دارم...

یکیش اینه که اون ایام هوا سرده و مناسب برای سفر با بچه نیست. دوم اینکه همسری قراره برای پیاده روی اربعین برن کربلا و زمان بازگشت اون سفر ، فقط دو هفته با دوباره رفتنِ همسری فاصله داره وامکان خستگی سفر و مرخصی نداشتن و ... وجود داره، اونم احتمالش ضعیفه!

از طرفی مادرشوهرم میگه من می خوام با مهدیه برم کربلا که تو نگه داری فاطمه سادات کمکش کنم و اون بنده خدا هم معطل ما مونده!

برادر شوهرمم که پارسال دلش به حال من سوخته بود از اینکه من بخاطر بارداری باهاشون نرفتم کربلا، می خواد امسال یه کاری برامون بکنه!

ما هم خداییش بودجه ی اینو نداریم که تو همین چند ماهه ، بارِ همه ی این سفرهای پرهزینه رو به دوش بکشیم.

از طرفی هم من اولویتم رو قرار دارم بَر کربلا رفتن همسری و مطمئنم اگه نشد امسال بریم سفر، بعد ایام عید نوروز میتونیم بلیط مشهد بگیریم و هم تو سفر هوایی با بچه کمتر اذیت میشم و هم اینکه اون زمان فاطمه سادات بزرگتره و راه افتاده و سفر برام راحت تره.

حالا ما که همه چیزو سپردیم به خدا!

پریروز بعد نماز صبح گفتم خدایا من خودمو می چسبونم به دخترم. اگه اونو دعوت کنی منم میام. اگه من لیاقت ندارم اونو بی نصیب نذار!

اینم از مزیت همخونگی با ساداته دیگه!!!

التماس دعای فراوون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضیه مامان محیا
12 مهر 92 14:04
سلام مهدیه جون امیدوارم این خبر ، خبر خوشی واست باشه وبلاگ آموزنده ای داری راستش خاطره زایمانت که خوندم فهمیدم خانم با ایمانی هستی و اون ذکری که گفته بودی خیلی بدردم خورد و من بعد از نماز اون ذکرو تکرار میکنم
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم اگه اجازه بدید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
خوشحال میشم اگه رمز و واسم بفرستی تا من بتونم عکسای فرشته ده ماهتو ببینم. به ما سر بزن


سلام
ممنون عزیزم لطف داری
رمز رو برات گذاشتم
لینک شدین
زهره(مامان فاطمه)
13 مهر 92 10:43
خصوصی عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
13 مهر 92 10:47
رمز1364چه خبری عزیزم نکنه نینی داریییییی
مامان علیرضا
13 مهر 92 22:02
عزیزم ایشالا هر جی خیر است براتون پیش بیاد
مارو از دعای خیرتون چه تو مشهد و جه تو کربلا فراموش نکنیها


بابا ما گفتیم نه به باره و نه به داره!
دیدم فکر دوستان داره تا کجاها میره اومدم گفتم موضوع چی بوده!
خبری از رفتن نیست!
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 مهر 92 23:06
عزيزم باور قلبي من اينه كه همه ي انسان ها به وقت و ساعتش طلبيده ميشن . . . انشاالله ساعت طلبيده شدن شما با فاطمه سادات همين نزديكيـــــ هاست


ایشالا!
دعا کن منم به این باور برسم!
mahtab
14 مهر 92 11:24
تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

ایشالا که هم به بار میشه و هم به دار

راستی من عاشق اون عکس فاطمه سادات تو درباره وبلاگ شدم، خیلی ناز خوردنیه ماشالا


آره منم اون عکسشو خیلی دوست دارم
بک گراند کامپیوتر هم همونه!
(زهره)مامان فاطمه
14 مهر 92 14:33
ایشااله بافاطمه عزیزم وهمسرت بسلامتی بری زیارت فقط مارواز دعای خیرت محروم نکنی


ایشالا!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 مهر 92 14:54
سلام مهديه جون
طبق عادت اول ميام تو بلاگفا
تا خوندم خبر آمد خبري در راه است با خودم گفتم حتما زيارت كربلاست، نشد بيام كامنت بذارم
امروز اومدم ديدم بله...
انشاالله كه خيره و روزيتون بشه
اگر كربلايي شدي يا كه مشهدي، ما رو هم از دعاي خيرت فراموش نكني عزيز


آخیییییییییییییییی
چه دل پاکی داری
پس دعا مون کن!
قطعا اگه زیارت قسمتم بشه از دعای شما دوستای گلم بوده!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد