فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مادردختری

توت فرنگی

1393/3/9 7:43
نویسنده : مهدیه
411 بازدید
اشتراک گذاری

یه مشکلی من دارم به نام حساسیت غذایی.

بدنم به خیلی از غذا ها حساسیت نشون میده و با خوردن اون غذا، بدنم کهیر می زنه و خارش می گیره.

تخم مرغ و خیارشور و سس مایونز و عسل و سوسیس و کالباس و انواع ادویه جات و خیلی چیزای دیگه...

گرچه تو این لیست خیلی چیزای خوشمزه ای هم هست که گاهی مجبور به خوردنشون میشم و تا چند روز خودم رو بخاطر خوردنشون ، سرزنش می کنم، اما این وسط یه چیز خیلی خوشمزه ای هم هست که چند روزیه فهمیدم به این لیست تعلق داره.

میوه ای که مدتی بود منتظر بودم بیاد به بازار...

میوه ای خوشمزه به نام 

توت فرنگی         33

 

 

همین جور بیخود و بی جهت که نمی تونستم از خوردنش منصرف بشم... دو روز تحمل کهیر های بزرگ و خارش لا ینقطعش!!! منو مجاب کرد ازش دست بکشم.

بنظرتون می تونم دلخوش باشم به خوردن توت فرنگی بهشتی... 

ایشالا  که این " و جنی الجنتین دان" نصیب ما هم بشه!!

پسندها (2)

نظرات (12)

الناز مامان آوا
9 خرداد 93 10:29
جدي نميدونستم توت فرنگي هم جز ميوه هاي بهشتيه. نصيب شما نشه ميخواد نصيب كي بشه
مهدیه
پاسخ
وااااااااای ممنونم چقدر محبت دارین شما!! جهت افزایش اطلاعات قرانی باید عرض کنم تمام میوه های دنیا در بهشت هم موجود هستن. علاوه بر اونها میوه هایی خوشبو تر و مطعر تر هم در بهشت هستن و در دسترس بهشتیان قرار دارن
معصوم/مامان جان جان فاطمه
9 خرداد 93 12:52
من نمیدونستم ,مگه توت بهشتی هم داریم?!
مهدیه
پاسخ
چه حرفیه معصومه جان شما باورت میشه خدا یه میوه ای رو تو دنیا قرار بدن، اونوقت بهشتیان رو از خوردنش محروم کنن؟؟؟
کوثر
10 خرداد 93 0:39
سلام مهدیه عزیزم... ان شاءالله بهترش نصیبتان شود. ملتمس دعا
مهدیه
پاسخ
مامان روژینا
10 خرداد 93 12:07
مرسی عزیزم از راهنماییت
مهدیه
پاسخ
الهه مامان سلما
10 خرداد 93 19:42
ای وای چرا؟ چه آلرژی بدی! چیزای خوشمزه ای هم توی لیست هست... ایشالا بهشتیش که خوشمزه تره نصیبت شه...
مهدیه
پاسخ
آلرژی رو که چند سالیه دارم. ولی امسال شدت بیشتری داره!
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 21:45
نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند , نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا … مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم … شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست … هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت … و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …
مهدیه
پاسخ
زهره (مامان آرتین)
13 خرداد 93 0:49
منم نمیدوستم توت فرنگی میوه بهشتی هست ولی ی چیزی، توت فرنگی های الان دیگه مثله اون موقع ها خوشمزه نیست، منم قبلنا واسش سر و دست میشکستم و الان اگر جلوم باشه میدونم که بی مزه و ترش هست طرفش نمیرم
مهدیه
پاسخ
خب این بهونه ی خوبیه واسه ی اینکه به خودم دلداری بدم... اینجوری مزه ی توت فرنگیای قدیم هم از زیر زبونم نمیره!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
13 خرداد 93 9:55
پس نظر من كو؟ كلي برات نوشته بودم انشاالله توت فرنگي بهشتي نصيبت ميشه، اينا كه توت فرنگي نيستن كه بخواي حسرتش رو بخوري من قبلنا عاشق توت فرنگي بودم، اينقدر مي خوردم كه سرديم مي كرد ولي الان دو تا بخورم براي سوميش اشتياق ندارم
مهدیه
پاسخ
نظرت نیومده بود عزیزم. راس میگی ولی تو رشت یه جایی هست به اسم پیربازار که توت فرنگی هاش همون مزه ی قدیمی ها رو میده. اگه از اونجا بخریم خوشمزه ان. اگه از بازار بگیریم هم آبن!!! گرچه دیگه واسه من فرقی نمیکنه. همه شون اذیتم می کنن!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
13 خرداد 93 12:36
پس واجب شد از پيربازار برامون توت فرنگي بخري و پست كنيمن عاشق توت فرنگي اصيل و خوشمزه هستم
مهدیه
پاسخ
شما بیاین این طرفا!!! چشم عزییییییییییییزم در خدمتیم. البته اگه بفرستم که سالم به دستتون نمی رسه. این قدر خوش بو هستش که راننده و ... به تهران نرسیده تمومش می کنن!
mahtab
13 خرداد 93 13:54
منم عاشق اين ميوه ام اما تازگيها فقط قيافه دارن، طعم ندارن براي خدا کاري نداره که، ايشالا هم اين دنيا هم اون دنيا بتوني تاجاييکه ميخواهي بخوري
مهدیه
پاسخ
ایشالا!!! راستش من هروقت یه میوه ی خوشمزه ای می خورم دستامو میارم بالا و با صدای بلند میگم" خدایا از ریشه ی این درخت ، یکی تو خونه ی من تو بهشت برام بکار، بی زحمت" مادرم همیشه میگن یه جایی هم بذار خونه بسازی و زندگی کنی... همش که شد درخت!!! حالا فکر کنم فضای باقیمونده رو هم باید رو زمین توت فرنگی بکارم!
صهبا
13 خرداد 93 17:12
برای رفع این مشکل توصیه می کنم یه سر برید طب سنتی . حتما جواب می گیری.
مهدیه
پاسخ
اتفاقا تصمیم دارم برم. ممنون از پیشنهادت
نهال مثل همیشه
13 خرداد 93 19:34
منم همینطورم طرف چهار راه گلسار یه مرکز الرژی هست واکسن میزنن خوب میشه
مهدیه
پاسخ
منم شنیدم چنین مرکزی هست ولی رفتم گشتم پیدا نکردم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد