فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادردختری

ورزش

1392/12/16 18:19
نویسنده : مهدیه
399 بازدید
اشتراک گذاری

دنبال یه راهی برای رهایی از این توده ی چربی بوجود آمده در ناحیه ی شکم می گشتم که... 

امروز رفتیم خونه ی مادرشوهر و دیدم جاری جون شروع کرده رژیم بگیره. از خود راضی این رو از کاغذی که مادر شوهرم روی یخچال چسبونده بود فهمیدم.

رژیم کا نا دا.

فکر میکنم اسمش رو شنیده باشین چون رژیم معروفیه. شامل دو قسمت رژیم غذایی و ورزشه. تقریبا روی همه هم جواب میده. بسته به میزان وزن اولیه ، کاهش وزن متفاوتی رو سبب میشه. جزو شرایطش هم هست که باید برای شروع این رژیم حتما وزنی بالای 70 کیلو داشته باشیم. وزن من الان 60 کیلویه و نمی تونم این رژیم رو بگیرم  ولی ورزشش رو میتونم انجام بدم.

متن ورزش این رژیم رو اینجا هم می نویسم تا دوستان بتونن استفاده کنن.

"روزی 6 نوبت و هر نوبت 11 مرتبه پاها را به اندازه ی عرض شانه باز کنید و شکم و با  سن را به داخل بکشید و بوسیله ی بینی و با کشیدن یک نفس عمیق، ریه ها را از هوا پر کنید. سپس به آرامی دست ها را بالا ببرید و از 1 تا 10 بشمارید. آنگاه از راه دهان هوای داخل ریه را خارج کرده و به آرامی دست ها را پایین بیاورید. دوباره از نو شروع کنید تا 11 مرتبه.

این ورزش روزانه معادل 3 کیلومتر دویدن ، چربی را در بدن شما می سوزاند."

با این حساب باید روزی 66 بار این حرکت رو انجام بدیم . من از امروز شروع میکنم و نتیجه اش رو بعد از عید براتون می نویسم...

بدرود!بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرا
16 اسفند 92 18:57
60کیلو که چاق نیست عزیزم ولی معلومه عزمت روجزم کردی ممنون که برای استفاده گذاشتی راستی فکر کنم نظر رمز دار رو خصوصی نکردم,بیزحمت تایید نکن
مهدیه
پاسخ
این طور به نظر میاد!!! خدا کنه همین طور باشه! چشم عزیزم تایید نکردم!
کوثر
16 اسفند 92 21:26
سلام ان شاءالله موفق باشی. فکر می کنم اگر یک زمانی سعادت داشته باشم و ببینمت، کل حرف داریم برای زدن... (البته دور از چشم خواهر جان شما و دوست عزیز بنده) ببوس فاطمه سادات گل را...
مهدیه
پاسخ
حتما همین طوره خانومی این متنی که گفتی بذارم تو وبلاگ خودم و دوستانم رو بنویس و برام کامنت کن!
مامان بشرا
16 اسفند 92 23:49
روش جالبیه ولی برای آب کردن چربی دور شکم بهترین ورزش دراز. نشسته اونم نه با تن تاک
مهدیه
پاسخ
تبلیغ ممنوع!!!!!!!!!!! درسته ولی اون نزدیک 100 تومن آب میخوره ولی این یکی پولی نیست...
مرمر مامان محیا
17 اسفند 92 10:54
همه اینا رو گفتی ک بگی جاری ت توپولوئههههههههه و بالای 70؟؟؟ ای عروس کلک... پیش به سوی مانکنی
مهدیه
پاسخ
خب پس شدیم دو نفر... نه بابا بنده خدا ظاهرش و استخون بندیش از من بزرگتره...چاق نیست اصلا! دیگه اینکه جاری بزرگتر باید وزنشم بیشتر باشه دیگه
مامانی
17 اسفند 92 10:59
بابا 60 کیلو و اینقدر دلواپسی؟؟؟ منه 85کیلو که متاسفانه عین خیالم نیست باید دنبال روش های کاهش باشم
مهدیه
پاسخ
با وزنم مشکل چندانی ندارم... این چربی ها رو چی کنم؟؟؟؟ اگه دلت می خواد لاغر بشی این رژیم کانادا رو بهت پیشنهاد میکنم. تا عید مانکن میشی!
˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره♥●•٠·˙
17 اسفند 92 11:00
سلام مهدیه جون خوشحال میشم اگه رمزتونو به ماهم بدید وباهم تبادل لینک کنیم
مهدیه
پاسخ
زهره(مامان فاطمه)
17 اسفند 92 11:50
منم 60کیلوهستم دقیقا مشکل شما رو دارم ایشااله جواب بگیرم
مهدیه
پاسخ
مامان بشرا
17 اسفند 92 12:01
اتفاقا من گفتم با تن تاک دراز نشست نکن چون فکر نکنم تاثیری داشته باشه
مهدیه
پاسخ
درسته من اشتباه متوجه شدم. اتفاقا همون وقت می خواستم بگم من یه چیزی شبیه تن تاک داشتم که خود لوازم ورزشی ها می گفتن این چیزا اصلا برای این کارا مناسب نیست و بیشتر باعث سفت و عضلانی شدن چربی شکمی میشه! ردش کردم رفت...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
17 اسفند 92 12:31
مي بينم كه حسابي افتادي به رقابت با جاري جون كاش منم يه جاري داشتم تا به خودم مي آمدم!
مهدیه
پاسخ
والا من و جاریم تو تنها چیزی که باهم رقابت می کنیم همین لاغریه!!! خدا بهت جاری عنایت کنه و ایشالا باهات ارتباط خوبی داشته باشه. البته اگه برادرشوهر داری
مامان سید
17 اسفند 92 14:34
خیلی خوبه که با ورزش می‌خوای لاغر کنی. به‌نظرم مطمئن‌ترین راهه که عوارض بعدی هم به‌دنبال نداره. البته زیاد لاغر نکن. آخه شمالیا لاغر دوست ندارن!!! اینو از تجربه‌ی سه ساله‌ی مراوده با شمالی‌ها میگم!
مهدیه
پاسخ
به شمالیه چیکار دارم من... شوهرم باید بپسنده و خانواده شوهرم که شمالی نیستن... دیگه اینکه سلام رفیق جان...کجا بودی دلمون برات تنگیده بود. خوبی خوشی سلامتی؟ نمیاین این طرفا؟؟؟
مائده(ني ني بوس)
17 اسفند 92 16:54
٦٠ كيلو رو به نظرم با يه ذره مراعات توي غذا خوردن و ورزش كردن بشه راحت كم كرد
مهدیه
پاسخ
امیدوارم
الهه مامان سلما
17 اسفند 92 18:02
سلام مهدیه جون، ممنونم که به ما سر زدید، وب خوب و خوندنی داری ، با اجازه لینکت میکنم شماهم دوست داشتی میتونی لینک کنی.خدا حفظش کنه دخملیتو، براتون توی خصوصی رمز میذارم، شماهم دوست داشتی بذار
مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم
مامانی ساره
17 اسفند 92 19:41
رژیم جالبیه آره راست میگی این چربی های دور شکم خیلی بده
مهدیه
پاسخ
مامان محمدپارسا
17 اسفند 92 22:03
مگه می خوای چند کیلو بشی خواهر؟من پارسال همین موقع 73 کیلو بودم(البته تازه زایمان کرده بودم).حالا شدم 60 کیلو کلی دارم ذوق می کنم.پس منم باید باز لاغر کنم.هی وای
مهدیه
پاسخ
والا بر اساس عقیده ی دکتر مداح(میشناسیش؟؟) وزن مناسب یه زن متاهل، وزن روز عروسیشه!!! من روز عروسیم 52 کیلو بودم. البته اون زمان خیلی کم بود ولی با توجه به قدم باید 57 باشم!
میم مثه محیا
18 اسفند 92 17:09
من 52 کیلو دارم و فقط یه ریزه شکم دارم(البته بقیه میگن مشخص نیس ولی من حساسم) فک کنم اگه رژیمو بگیرم بشکنم
مهدیه
پاسخ
آره قطعا منهدم میشی!
مامان فاطمه
20 اسفند 92 17:17
بابا 60 کیلو که زیاد نیست!!!منو بگو که کلی اضافه وزن دارم ولی عین خیالم نیست
مهدیه
پاسخ
زیاده... من بابام دیابت داره. واسه همین باید بیشتر مراقبت کنم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادردختری می باشد